قیمت باورنکردنی ماکارونی طرح دار در بازار

قیمت ماکارونی طرح دار در بازار باعث شده که بسیاری از خریداران این محصول دوست داشتنی، نسبت به خرید آن رغبت بیشتری نشان دهند و از مراکز معتبر انواع ماکارونی را تهیه نمایند. همانطور که می دانید قیمت باورنکردنی ماکارونی طرح دار و رشته ای، این روزها با افزایش نامعقولی همراه بوده که نارضایتی مردم را در پی داشته است؛ اما خوشبختانه با مراجعه به سایت های شناخته شده ای که در زمینه تولید و پخش ماکارونی فعالیت می کنند، می توانید ماکارونی را با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار آشفته کنونی خریداری نمایید.

قیمت باورنکردنی ماکارونی طرح دار در بازار

3 ترفند برای تشخیص کیفیت ماکارونی

3 ترفند برای تشخیص کیفیت ماکارونی ماکارونی از جمله غذاهای محبوب خانواده ها در سراسر دنیا به شمار می رود که کشور ما نیز در این زمینه مستثنی نبوده و نیست. ماکارونی از گندم خالص که به آن گندم دوروم نیز اطلاق می شود تهیه شده و از گندمی که برای نان مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا متفاوت است.

از نظر عده ای از مردم، مدل های مختلف از ماکارونی غذای کاملی محسوب نمی شود و از این محصول به عنوان یک ماده غذایی که تنها سیرکننده بوده و هیچپ خاصیتی ندارد، یاد می کنند؛ که این یک باور کاملا غلط و نادرست است.

همانطور که اشاره شد ماکارونی باکیفیت از گندم کامل تولید می شود که علاوه بر سیرکنندگی بالا، از خواص دانه های گندم نیز به خوبی برخوردار است. بد نیست بدانید که ماکارونی تولید شده با آرد سمولینا یا همان گندم دوروم، سبوس دار بوده و سرشار از پروتئین نیز هست.

3 ترفند مهمی که به شما کمک می کند انواع ماکارونی باکیفیت را از نمونه های فیک و تقلبی به خوبی و در یک نگاه تشخص دهید، عبارت است از:

  1. ماکارونی تهیه شده با آرد سمولینا و سبوس دار، دارای رنگ تیره تری هستند و انواع و اقسام گوناگونی دارند.
  2. ماکارونی خوب و درجه یک تنوع تولید دارند و در مدل های طرح دار، حلزونی، طعم دار و … تولید و پخش می شوند.
  3. بسته بندی ماکارونی مرغوب شیک و پلمپ بوده و غالبا توسط شرکت و برندهای معتبری تولید می گردند مانند ماکارونی رشد، ماکارونی ژیک و… .

یک راهکار مهم و اساسی در زمان خرید ماکارونی این است که رشته های ماکارونی نرم و یا خرد شده نباشد و ظاهری بد در بسته بندی از خود نشان ندهد. ماکارونی خوب دارای رشته های صاف و یکدست بوده و در مدل های طرح دار و شکلی نیز، فرم ماکارونی به خوبی حفظ شده است.

میزان سود حاصل از فروش ماکارونی در ایران

هرچند که این روزها با افزایش قیمت ماکارونی و نارضایتی مردم مواجه هستیم اما بسیاری از فروشندگان و تولیدکنندگان ماکارونی تا همین چند وقت اخیر نسبت به قیمت پایین ماکارونی و بازار رقابتی که در این راستا وجود داشت، گله گی داشتند و در پاره ای از موارد تولید ماکارونی را کاری بی فایده می دانستند.

به همین دلیل نیز ترجیح می دانند که در امر صادرات ماکارونی شرکت داشته باشند که هم سودآور بود و هم دردسر کمتری را برای فروشنده و خریدار داشت. با این وجود نرخ افسار گسیخته ماکارونی در چند هفته اخیر نیز ابدا مورد رضایت تولیدکنندگان این محصول نیست و برای آن قیمتی مناسب می طلبند.

میزان سود حاصل از فروش ماکارونی در ایران به دلیل وجود گندم مناسبی که در کشورمان وجود دارد بسیار خوب و عالی است به شرط آن که به شکل صحیح و بدون دور ریز مواد اولیه در تولید ماکارونی، تهیه و سپس عرضه گردد.

تولید ماکارونی در ایران به سال 1314 برمی گردد که در آن زمان ماکارونی را با نام رشته فرنگی می شناختند. به نظر می رسد که تولید انواع ماکارونی به سال های بسیار دور و قبل از تهیه نان باز می گردد! چرا که برای تهیه نان نیاز به تخمیر و ورز و… بود حال آن که برای ماکارونی تنها وجود گندم کفایت می کرد.

بیشترین میزان سود حاصل از فروش و عرضه ماکارونی در ایران به امر صادرات آن برمی گردد؛ زیرا همانطور که اشاره شد ایران دارای گندم مرغوب و باکیفیتی بوده که از آن برای تولید مدل های مختلف از ماکارونی بهره گیری می شود. ماکارونی ایرانی بازار بسیار عالی را در کشورهای همسایه مانند عراق، ترکیه، روسیه، امارات و… دارد.

رویه صادرات ماکارونی و مراحل ترخیص کاری کالا با سرعت نسبتا بالایی انجام می گیرد و نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی نخواهد داشت. تمامی این عوامل دست به دست هم داده اند که صادرات و واردات ماکارونی و اسپاگتی به شکل های مختلف، جزو محبوب ترین بیزینس ها در کشورهای مختلف بالاخص ایران، به شمار آیند.

جامع ترین راهنمای خرید ماکارونی

جامع ترین راهنمای خرید ماکارونی اگر به خاطر داشته باشید در پاراگراف های پیشن به طور مختصر راجع به ماکارونی و ترفندهایی که می توان در زمان خرید ماکارونی به آن توجه داشت که سرمان کلاه نرود و محصولی باکیفیت تهیه کنیم، اشاره کردیم.

در این قسمت قصد داریم راهنمای جامع تری برای خرید انواع ماکارونی در اختیارتان قرار دهیم که از نظر گذراندن آن خالی از لطف نخواهد بود:

  1. ماکارونی دارای تنوع تولید گسترده و متنوعی است و در نمونه های رنگی و ساده تهیه می شود.
  2. به سراغ نمونه هایی از ماکارونی بروید که دارای کربوهیدرات بیشتری هستند و یا سبزیجات مناسبی در آن ها استفاده شده است.
  3. ماکارونی درجه یک غالبا به شکل فرمی و ساده و رشته ای تولید و عرضه می گردد که این موضوع به خوبی نشان می دهد که تولیدکننده ماکارونی با نیاز مصرف کننده خود آشنایی دارد.
  4. تاریخ تولید و انقضای ماکارونی، نشان استاندارد ملی و جهانی یکی دیگری از فاکتورهای تشخیص ماکارونی مرغوب به شمار می رود.
  5. بهترین ماکارونی دارای نشاسته کمتر و پروتئین و کربوهیدرات بیشتری بوده که بر روی بسته بندی محصول درج گردیده است.
  6. انواع ماکارونی خوب ایرانی دارای دستور پخت و آماده سازی هستند که بهتر است طبق آن تهیه شود.
  7. قند موجود برای تولید و تهیه ماکارونی باید حداقل باشد و حتما به این موضوع در زمان خرید، دقت داشته باشید.
  8. ماکارونی خرد شده از ارزش ریالی و کیفی کمتری برخوردار بوده و در واقع نشانه ای از عدم کیفیت محصول به شمار می رود که باید در نظر گرفته شود.
  9. به حجم و اندازه ماکارونی بسته بندی شده دقت داشته باشید مثلا ماکارونی 500 گرمی بهترین مورد مصرف را در بین خانوارها دارد.
  10. ماکارونی درجه یک تنوع تولید نسبتا گسترده ای دارد مانند لازانیا، نودل، ماکارونی شکلی و… . برخی از شرکت های معتبر نیز اقدام به تولید نمونه ای متفاوت از ماکارونی می کنند مانند ماکارونی لینگوئینی مانا، که دارای رشته های ضخیم تری بوده و ارزش غذایی بسیار بالایی را دارد.

پارامترهای لازم برای صادرات ماکارونی

همانگونه که اشاره شد، صادرات ماکارونی به دلیل داشتن پتانسیل لازم کشور ما در زمینه آرد سمولینا و گندم مرغوب دوروم بسیار خوب و عالی در نظر گرفته شده است. ماکارونی طرح دار به دلیل روش طبخ ساده و ظاهر مجلسی تری که دارد، در داخل و خارج از کشور از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت ماکارونی طرح دار در داخل ایران نسبت به بازار بین المللی بسیار مناسب و ارزان بوده و قدرت خرید این مدل ماکارونی را در بین دوستداران، افزایش داده است. برای صادرات ماکارونی معمولا از بسته بندی های متفاوت همراه با قالب های متنوعی بهره گیری می نمایند که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

پارامترهای مهم و لازم برای صادر نمودن مدل های مختلف از ماکارونی عبارت است از:

  • ماکارونی صادراتی باید در قالب بسته بندی های بزرگ و کارتن هایی با ظرفیت بالا، تولید و عرضه گردد.
  • نمونه های صادراتی ماکارونی در قالب شکل و فرم های گوناگون با طعم های متفاوت عرضه خواهد شد.
  • قیمت عمده ماکارونی در امر صادرات بسیار مناسب تر تعیین می گردد که این موضوع خرید و فروش ماکارونی را در بازار رقابتی بین المللی، مقرون به صرفه تر خواهد کرد.
  • ماکارونی به دلیل دارا بودن ارزش غذایی بالا، قیمت مناسب، طبخ آسان و راحت و… یکی از محبوب ترین کالاهای صادراتی به کشورهای دیگر به شمار می رود.
  • بهتر است که ماکارونی را به همراه چاشنی مخصوص و سس ویژه آن، در بین خریداران داخلی و خارحی توزیع کنند تا بدین طریق لذت تناول آن را برای مصرف کننده، دوچندان نمایند.
  • صادرات انواع مدل ماکارونی به دلیل نگهداری آسانی که برای تولیدکننده داشته بسیار مقرون به صرفه بوده، و نیاز به پرداخت هزینه های اضافه برای حفظ ارزش غذایی محصول ندارد.
  • بهتر است که انواع ماکارونی صادراتی با حجم و اندازه بزرگ تری تولید و بسته بندی شود و تنوع تولید کامل تری را شامل گردد؛ مثلا ماکارونی 1000 گرمی و یا نودل های ظریف و چند گرمی و… .

صادرات ماکارونی طرح دار به کشورهای مجاور

صادرات ماکارونی طرح دار به کشورهای مجاور صادرات ماکارونی طرح دار به کشورهای مجاور با قیمت مناسب و کیفیت بالایی انجام می گیرد که این امر فرصتی عالی برای تاجرانی است که قصد سودآوری و ارزآوری به کشور را دارند. ماکارونی که در ایران تولید می شود به دو صورت سبوس دار و بدون سبوس بوده که هر کدام نیز از ارزش غذایی ایده آل خود برخوردار هستند.

خرید ماکارونی طرح دار و شکلی به دلیل استقبال بی نظیری که در بازار بین المللی دارد، معمولا به صورت عمده و در قالب کارتن هایی که حاوی چند بسته هستند، صورت می پذیرد تا مقرون به صرفه تر نیز باشد.

ماکارونی طرح دار دارای انواع و اقسام گسترده ای است که در ادامه به برخی از پرفروش ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • ماکارونی سبوس دار
  • ماکارونی بدون سبوس
  • پاستا
  • ماکارونی فرمی
  • ماکارونی پروانه ای
  • ماکارونی گوش ماهی
  • ماکارونی حلزونی
  • ماکارونی پیچی
  • نودل
  • لینگوئینی یا ماکارونی با بافت ضخیم
  • ماکارونی سبزیجات
  • ماکارونی رنگی
  • ماکارونی غنی شده
  • لازانیا
  • و… .

همانطور که مشاهده کردید تنوع تولید ماکارونی بسیار گسترده و متنوع بوده که گاها خریدار را در انتخاب و خرید ماکارونی دچار سردرگمی می کند. جالب است که این موضوع در بازار بین المللی کمتر به چشم می خورد. شاید به این دلیل ساده که ماکارونی اساسا یک غذای فرنگی به شمار می رود تا ایرانی.

فروش مستقیم ماکارونی طرح دار با تخفیف ویژه

فروش ماکارونی طرح دار با این هدف صورت می پذیرد که مردم پرمشغله امروز، بعد از یک روز کاری که به منزل برمی گردند بتوانند غذایی ساده و خوشمزه را در کمترین زمان ممکن تهیه کنند آن هم با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا.

ماکارونی طرح دار، دارای ظاهری مجلسی و زیبا بوده که زینتی دوچندان به سفره های ایرانی می بخشد و چه بهتر که این مدل ماکارونی به طور کامل دم نکشد و به همان شکلی که در پشت جلد بسته بندی ماکارونی نوشته شده، بعد از 5 الی 10 دقیقه جوشیدن در آب، سرو و مصرف گردد.

یکی از دلایل مهمی که برای این موضوع بیان می کنند این است که بعد از دم دادن ماکارونی مانند برنج، قند آن آزاد شده و احساس سیری زودهنگام پدید می آورد که به مرور زمان منجر به افزایش وزن در افراد مستعد به چاقی می گردد.

فروش مستقیم ماکارونی طرح دار توسط تولیدکنندگان این محصول و نمایندگی های مجازی انجام می گیرد که تعیین کننده اولیه قیمت ماکارونی در بازار به شمار می روند. در این سبک از خرید و فروش ماکارونی، به دلیل حذف مستقیم واسطه ها، قیمت محصول به طرز باورنکردنی کاهش پیدا خواهد کرد و به خریدی باصرفه برای مصرف کننده منجر خواهد شد.

در سایت عرضه ماکارونی، تخفیفات ویژه ای برای نمونه های محتلف از این محصول دوست داشتنی و پرطرفدار در نظر گرفته اند که به صورت دوره ای تغییر می یابد. تخفیف ویژه شامل انواع مدل های ماکارونی با برندهای معتبری مانند ماکارونی مانا، تک ماکارون، زر ماکارون، ژیک ماکارون، ماکارونی رشد و… شده و محدود به نمونه ای خاص نمی گردد!

خرید ماکارونی طرح دار از مطمئن ترین مراکز

خرید ماکارونی طرح دار از مطمئن ترین مراکز خرید ماکارونی طرح دار از مطمئن ترین مراکز را می توان به سادگی از طریق سایت جستجو کرد تا با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت، این محصول را خریداری نمود و مصرف کرد. بهترین مراکز فروش ماکارونی غالبا هایپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت های معتمد در هر محله هستند و اما ساده ترین روش، خرید از سایت ماکارونی است.

سایت ماکارونی با عناوین مختلفی در موتورهای جستجوگر فعالیت می کنند و شما می توانید با یک سرچ ساده با نوع فروش و فعالیت آن ها آشنایی پیدا کنید؛ و پس از تحقیقات لازم و کسب اطلاعات از کارشناسان مربوطه، کالای خود را ثبت سفارش و خریداری نمایید.

انواع ماکارونی طرح دار با نام ماکارونی شکلی یا ماکارونی فرمی نیز شناخته شده و در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. خرید ماکارونی طرح دار از مراکز فروش معتبر با قیمت مناسب همراه بوده که این موضوع به طور ناخودآگاه باعث جذب و رضایت حداکثری مشتری خواهد بود.

در پایان شما را با مهم ترین خواص ماکارونی که شاید تا به حال نمی دانستید، آشنا خواهیم ساخت:

  • ماکارونی عضله ساز است.
  • ماکارونی کم خونی را برطرف می کند.
  • ماکارونی سرشار از کربوهیدرات و پروتئین می باشد.
  • ماکارونی باعث کاهش اشتها و تناسب اندام می شود.
  • ماکارونی به سلامت استخوان ها کمک شایانی می کند.
  • ماکارونی یک غذای عالی برای ورزشکاران است.
  • و… .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما