مرکز خرید نودل فوری با بهترین کیفیت

نودل فوری نوعی غذای رشته ای شکل است که شبیه به اسپاگتی فر شده است. که با جوشاندن در آب سریع پخته می شود و قابل مصرف می شود. نودل فوری در بسته بندی های تکی همراه با یک بسته کوچک ادویه در بسته بندی آن به فروش می رسد. سایت زریر ماکارون پخش کننده بدون واسطه انواع ماکارونی، پاستا، لازانیا، نودل، به عنوان مرکز خرید نودل فوری با بهترین کیفیت در سطح کشور شناخته می شود.

مرکز خرید نودل فوری با بهترین کیفیت

عوامل موثر بر کیفیت انواع نودل

عوامل موثر بر کیفیت انواع نودل در ارزیابی کیفیت نودل فوری عوامل مختلفی از جمله رنگ، ظاهر، کیفیت پخت و خواص فیزیکی در هر دو محصول پخته و نپخته در نظر گرفته می شود. انتخاب معیارهای کیفی برای هر محصول به ترجیح مصرف کنندگان بستگی دارد. به همین ترتیب، همان مواد خام یعنی نودل فوری و اولویت مصرف کنندگان برای تعیین کیفیت آن مهم است، و این موضوع در تعیین کیفیت نودل فوری اعمال می شود.

به طور کلی، عواملی که با ویژگی های کیفی نودل فوری مرتبط است، به پذیرش کلی مصرف کنندگان کمک می کند. همه این عوامل به یک اندازه مهم هستند و در هیچ شرایطی نباید از هیچ کدام غافل شد. در این راستا، مثال مردم ایران و ترجیحات آنها برای نودل فوری می تواند مفاهیم را روشن کند. ایرانی ها به جای احساس سختی، خشکی یا چسبندگی در دهان، نودل های رنگارنگ با سطوح صاف و لغزنده را دوست دارند. باید احساس متعادلی از کشش، چسبندگی و نرمی وجود داشته باشد.

در مجموع نودل فوری آرد گندم برای آماده سازی مورد ارزیابی قرار گرفت. پس از تکمیل تغییرات در مواد شیمیایی، بافت، ویژگی های آشپزی و ریز ساختاری نودل ها مشاهده شد. برای بررسی کیفیت به میزان پروتئین و گلوتن موجود در نودل باید توجه کرد. به دلیل پروتئین بالاتر و گلوتن کمتر، برای همگنی باید ذرات گلوتن و نشاسته را افزایش داد.

با این حال، افزودن بیش از حد آن، باعث کاهش انعطاف پذیری و جویدن می شود و کیفیت نودل کاهش می یابد. برند هاتی کارا همواره کوشیده بهترین کیفیت نودل فوری را در دسترس مشتریان قرار دهد که به صورت عمده، فله ای، طعم دار، فلفلی و ساده در دسترس است. طعم نودل کاملا سلیقه ای بوده و برای صادرات کشوری مانند هند نودل طعم دار و کمی سخت را می پسندند اما در کشوری مانند ژاپن نوع نرم تر و لزج تر را انتخاب می کنند.

استانداردهایی که باید برای تولید نودل رعایت شود

فرآورده های نودل فوری به دسته ای از مواد غذایی گفته می شود که هر کدام از آنها با خشک کردن واحدهای خمیری ساخته شده از سمولینا، آرد دوروم، فارینا، آرد یا هر ترکیبی از دو یا چند مورد از اینها، با تخم مرغ مایع، تخم مرغ منجمد، تخم مرغ خشک، تخم مرغ تهیه می شود. زرده، زرده یخ زده، زرده خشک، یا هر ترکیبی از دو یا چند مورد از اینها، با یا بدون آب و با آب یا بدون یک یا چند ماده اختیاری مشخص هستند. برای یک نودل فوری استاندارد باید از حجم مشخصی از افزودنی ها استفاده کرد. به عنوان مثال طعم دهنده ها مانند پیاز، کرفس، سیر، برگ بو، یا هر دو یا بیشتر از اینها، به مقداری که نودل را مزه دار کند نمک به مقداری که نودل را طعم دار کند.

دسته ی بعدی مواد تشکیل دهنده برای یک نودل فوری استاندارد گلوتن است که باید به نسبت استاندارد اضافه شود. گلوتن، به مقداری که پروتئین حاصل از آن، همراه با پروتئین حاصل از سمولینا، آرد دوروم، فارینا، آرد یا هر ترکیبی از این موارد استفاده شده، از 13 درصد وزن غذای نهایی تجاوز نکند.

دسته ی بعدی گلیسریل مونو استئارات غلیظ (حاوی حداقل 90 درصد مونو استر) به مقداری که بیش از 3 درصد وزنی نودل نهایی بیشتر نباشد. محصول نودل نهایی حاوی حداقل 87 درصد کل مواد جامد است که با روشی که در روش‌های رسمی تجزیه و تحلیل انجمن شیمی‌دانان رسمی تحلیلی است تعیین شده است.

کل مواد جامد محصولات نودل حاوی حداقل 5.5 درصد وزنی مواد جامد تخم مرغ یا زرده تخم مرغ است. محصول نهایی نودل فوری که واحدهای آن لوله‌ای شکل بوده و قطر آن بین از 0.11 تا 0.27 اینچ است و از آن بیشتر نیست.

در یک بسته بندی با کیفیت و استاندارد هنگامی که از هر ماده ای که در آن وجود دارد روی بسته بندی اسم آن ماده قرار می گیرد. مانند نودل فلفلی یا سایر طعم دهنده ها. هنگامی که از ماده گلیسریل مونو استئارات استفاده شود روی آن نوشته می شود: “گلیسریل مونو استئارات اضافه شده” یا عبارت “با افزودن گلیسریل مونو استئارات” اضافه می گردد.

نام نودل باید آشکار بر روی بسته بندی ظاهر شود که تحت شرایط مرسوم خرید، به راحتی قابل مشاهده باشد، کلمات و عبارات مهم در این بخش که مواد مورد استفاده را نشان می دهد باید آشکار باشد. همچنین باید نوشتار آن چاپی باشد و سایر موارد گرافیکی در آن رعایت شود.

عوامل موثر بر افزایش رونق بازار نودل در ایران

عوامل موثر بر افزایش رونق بازار نودل در ایران نودل فوری یک غذای آسیایی است که با ذائقه ایرانی ها مطابقت دارد معمولا در ایران نرمی و منسجم بودن، طعم های بخصوص و استفاده از مواد اولیه با کیفیت برای خریدارن بسیار مهم است. امروزه انواع نودل های متنوعی مانند نودل لیوانی در ایران وجود دارد که هر کس برحسب اقلیم و ذائقه خود یک نمونه از آن را انتخاب می کند. بسیاری از افراد برای خرید یک محصول به دنبال شرایط آماده سازی آسان آن هستند. مثلا یک نودل فوری با یک لیوان آب جوش به راحتی آماده سرو می شود.

بازار نودل فوری در ایران در حال گسترش است به همین دلیل نودل فوری با قیمت بیشتر به راحتی قابل عرضه در بازار نیست. از دلایل استقبال مردم از نودل قیمت مناسب است. علاوه بر این، انتظار می رود افزایش درآمد و رشد جمعیت شاغل فرصت های رشد قابل توجهی را برای حوزه فروشندگان نودل فوری به عنوان یک غذای سریع در بازار ایجاد کند.

به دلیل تقاضای زیاد برای غذای راحت و سریع، تغییر عادات غذایی و مصرف زیاد این محصول غذایی در کشور ایران و سایر کشورها، مصرف نودل در حال بیشتر شدن است. تغییر خوردن نودل ساده سوپی به انواع نودل با ذائقه ایرانی نیز می تواند مصرف آن را بیشتر نماید. در غذا و ذائقه ایرانی معمولا از یک نوع ماده غذایی برای یک وعده استفاده نمی شود. و هرم غذایی که اهمیت آن برای سلامتی بالا می باشد در وعده های غذایی ایرانی به طور کامل حفظ می شود. در تهیه نودل به روش ایرانی می توان انواع سبزیجات تفت داده شده، انواع گوشت تفت داده شده و سس های رقیق و غلیظ را اضافه کرد و همراه با نودل در ماهیتابه یا قابلمه مخلوط کرد و بعد از جا افتادن و ترکیب طعم ها سرو کرد.

با این حال، استفاده بیش از حد از رنگ‌ های مصنوعی، مواد نگهدارنده، طعم‌ دهنده‌ها و پردازش هایی برای افزایش ماندگاری می‌ تواند مصرف نودل‌ های فوری را در آینده نزدیک مختل کند. پس همواره بهتر است تا محصولی طبیعی با طعم بهتر نسبت به نمونه های گران قیمت در بازار وجود داشته باشند که خریداران بتوانند آن ها را انتخاب کنند.

انواع نودل در طعم های مختلف

نودل فوری یا رشته فرنگی در انواع مختلفی در جهان تولید می شود. نودل تهیه شده از آرد گندم، آرد برنج، نشاسته ماش، پودر سیب زمینی و یا ترکیبی از چند مورد. بیشترین نودلی که در ایران استفاده می شود نودل آرد گندم است. که در بسته بندی های تکی یا بسته بندی های تکی در پک های چند تایی به فروش می رسد. یا نودل فله ای و بدون بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد.

نودل ها با هر مواد اولیه ای که تهیه شده باشند، با طعم دهنده هایی که در بسته بندی آن ها قرار داده شده است طعم دار می شوند. و خریدار با توجه به ذائقه خود، یا نودلی که می خواهد تهیه و پخت نماید آن طعم را انتخاب می نماید. به طور مثال اگر سالاد نودل با مرغ مد نظر خریدار باشد بهتر است نودل سبزیجات یا نودل مرغ را انتخاب نماید.

نودل در واقع از خمیر فطیر یا خمیر فرآوری نشده به دست می آید. در هنگام آماده کردن خمیر نودل در کارخانه و در فرایند تولید طعم دهنده هایی به خمیر نودل اضافه می شود که هر نودل را از نودل دیگر متمایز می کند. نودل و اسپاگتی و انواع رشته های ایرانی و غیر ایرانی در سراسر جهان در گذشته به صورت دستی و تازه آماده می شد. یا بعد از آماده شدن به روش دستی خشک و نگهداری می شد. که امکان طعم دار کردن آن رشته ها نیز وجود داشت.

هنوز هم تمام رشته ها را می توان به صورت دستی تهیه و برای غذا اضافه نمود. در رستوران های لوکس و حتی گاهی محلی در سراسر جهان رشته های دستی تهیه و برای مشتریان سرو می شود. در حال حاضر با بالا رفتن سرعت در جهان و اهمیت پیدا کردن زمان و صنعتی شدن و به وجود آمدن کارخانه ها و صنایع از محصولات فوری و کارخانه ای استقبال بیشتری می گردد. و امکان تهیه تمام مواد غذایی به صورت دستی برای مردم سخت به نظر می رسد.

انواع طعم های موجود در بازار شامل نودل با طعم گوشت، مرغ، بوقلمون، کاری، سبزیجات، قارچ و … می باشد. که طعمی است که در خود رشته ها وجود دارد. در کنار این طعم ها، بسته های کوچک چاشنی نیز وجود دارد که در داخل هر بسته بندی نودل قرار داده شده و در هنگام پخت می توان از آن استفاده کرد.

پخش مستقیم نودل فوری به صورت عمده

پخش مستقیم نودل فوری به صورت عمده نودل فوری یا رشته فرنگی به عنوان غذایی که به آسیای شرقی تعلق دارد. غذایی آماده و سریع محسوب می شود که توسط تولیدکنندگان ایرانی در بسته بندی با کیفیت تولید می شود. تولید نودل در ایران، ایران را از واردات این محصول بی نیاز ساخته است. و تولید با کیفیت بالا نودل در ایران و داشتن تولید مازاد رویه ی صادرات را به گونه مطلوبی بالا برده است.

کیفیت نودل فوری تولید ایران به اندازه ای بالاست که توانسته به میزان زیادی در بازار جهانی راه پیدا کند. کشورهای همسایه از جمله خریداران نودل ایرانی در طعم های مختلف می باشند. امارات، لبنان، قطر، عراق، افغانستان، ارمنستان، عمان و آذربایجان از جمله کشورهایی هستند که نودل ایرانی به آن ها صادر می شود.

زریر ماکارون پخش کننده انواع نودل فوری، عمده، نودل بسته ای و فله ای با کیفیت را مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده خریداری نموده و به صورت عمده به فروش می رساند. که باعث عرضه آن با قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر برای مصرف کننده می گردد.

عرضه بدون واسطه نودل فوری با ارزان ترین قیمت

نودل فوری به دلیل تهیه آسان، کالری بالا، طعم خوب و دلچسب طرفداران بسیار زیادی در بین مردم جهان دارد. بیشترین مصرف نودل در کشورهای چین و کره جنوبی است. سایر کشورهای آسیای شرقی نیز از این غذا به عنوان یکی از اصلی ترین غذاهای خود استفاده می کنند. در هند هم غذاهای هندی وجود دارند که با نودل تهیه می شوند. در سایر کشورهای جهان نیز از این نودل فوری در سبد غذایی خود استفاده می نمایند.

نوع نودلی که پخته می شود کاملا سلیقه ای می باشد. مثلا در هند نودل های اسپایسی و فلفلی طرفداران خود را دارد. انواع نودل سوپی، نودل با سس سویا و سبزیجات نیز در چین و کره جنوبی طرفدار دارد. تفاوتی ندارد که نودل هندی یا نودل چینی یا سایر نودل ها را بپزید. همه آن ها طعم خوب خود را دارند. و سریع آماده می شوند. آن چیزی که اهمیت دارد تهیه نودل فوری با ارزان ترین قیمت و عرضه بدون واسطه است. که سایت زریر ماکارون این امکان را برای خریداران فراهم نموده است.

قیمت فروش نودل فوری با تخفیف ویژه

قیمت فروش نودل فوری با تخفیف ویژه نودل غذایی ارزان با شیوه پخت آسان است که در بین جوانان، دانشجویان و افراد پر مشغله جایگاه ویژه ای دارد. اگر پس از یک روز کار و تلاش فراوان در دانشگاه، محل کار و یا بازار و خرید به خانه باز گردید و بخواهید غذایی سریع و ارزان با کالری بالا بخورید که طعم دلچسبی هم داشته باشد که خستگی یک روز فعالیت سخت شما را از بین ببرد. مطمئنا یکی از گزینه ها نودل فوری خواهد بود که می توان آن را به انواع مدل ها پخت و از طعم بی نظیر آن لذت برد.

کودکان نیز از طرفداران این غذای خوش طعم می باشند برای مثال پختن نودل گوشت با اضافه کردن گوشت و سبزیجات یک وعده مقوی برای کودکان و بزرگسالان می تواند باشد. سایت زریر ماکارون، قیمت فروش نودل فوری را با تخفیف ویژه قرار داده تا مشتریان بتوانند با مناسب ترین قیمت نودل مورد نظر خود را تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما