قیمت عمده ماکارونی آشیانه ای با بهترین کیفیت

ماکارونی آشیانه ای یکی از انواع جدید و محبوب ماکارونی است که به دلیل فرم خاص آن مورد توجه بسیاری از افرادی که خواهان ایجاد تنوع در غذاهای خود هستند به خصوص کودکان و خردسالان قرار گرفته است. طرز تهیه این نوع ماکارونی مشابه انواع دیگر ماکارونی است و پس از طبخ، سرو آن بسیار آسان بوده و بافتی نرم و طعمی به یاد ماندنی دارد. برای خرید عمده ماکارونی آشیانه و انواع دیگر این غذای محبوب می توانید به سایت های طراحی شده توسط فروشندگان مراجعه کنید.

قیمت عمده ماکارونی آشیانه ای با بهترین کیفیت

فرایند صادرات ماکارونی به عراق

فرایند صادرات ماکارونی به عراق

ماکارونی و انواع محصولات این چنینی مانند لازانیا، نودل ایرانی و پاستا نه تنها در ایران طرفداران بسیاری دارد بلکه مصرف اینگونه فراورده‌ها در سراسر جهان پس از نان، رتبه دوم را دارد.

با توجه به افزایش مصرف ماکارونی در جهان به خصوص در کشورهای آسیایی و با توجه به مرغوبیت گندم دروم تولید شده در ایران، تقاضا برای این محصول از طرف کشورهای دیگر افزایش یافته است.

کشور عراق با 39 میلیون نفر جمعیت، یکی از بزرگترین واردکنندگان غلات در جهان است و به صورتی که به طور متوسط ​​سرانه مصرف این کشور در حدود شش میلیون می باشد.

با توجه به این که کشور عراق از مناطقی است که دارای مرز مشترک با کرمانشاه و شهرهای جنوبی کشور است لذا پس از افغانستان یکی از گزینه های بسیار مناسب برای صادرات ماکارونی محسوب می شود.

با کاهش سطح زیر کشت گندم، انتظار می رود عراق واردات گندم، آرد و بیسکویت خود را افزایش دهد و همین موضوع باعث شده است تا در سال های اخیر صادرات ایران به عراق با رشد چشمگیری رو به رو شود.

برای صادرات ماکارونی در وهله اول باید به کیفیت محصولات تولید شده توجه خاص داشته باشید چرا که کشورهای مختلف ماکارونی رو به شیوه های گوناگونی سرو می کنند و ممکن است محصول تولید شده از نظر ما با کیفیت و نرم باشد اما همین ماکارونی، از نظر یک فرد عرب کاملا سفت و غیرقابل هضم باشد به طوری که متاسفانه بخشی از ماکارونی صادر شده به این کشور صرف مصرف دام شده است!

در صورتی که شما با تمام شرایط و ضوابط استاندارد و قوانین حاکم بر واردات کشور مقصد یعنی عراق مجوز صادرات و گواهی مربوطه را داشته باشید می توانید کالای خود را به آن نقطه ارسال کنید.

نکته دیگر که در فرایند صادرات مطرح است اطلاع از قوانین حاکم بر صادرات کشور می باشد چرا که برخی با تصور داشتن اطلاعات ناقص در این عرصه قدم می گذارند و متاسفانه ضررهای هنگفتی را متحمل می شوند.

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین نوع ماکارونی

در ابتدای ورود ماکارونی به ایران تنها اتباع خارجی و به اصطلاح فرنگی ها آن را استفاده می کردند و به همین دلیل به آن رشته فرنگی گفته می شد اما پس از مدتی به دلیل تبادل فرهنگها و عادات غذایی بین ملل مختلف در مدت زمان کوتاهی به یکی از غذاهای غالب و محبوب در ایران تبدیل شد.

از آنجایی که بشر همواره نیازمند تنوع و امتحان چیزهای جدید و جذاب است لذا کارخانه ها و شرکت های مختلف درصدد تولید انواع گوناگون این محصول مانند پیچ پیچی، رشته ای ضخیم، آشیانه ای، شکلی صدفی، پروانه ای و… برآمدند.

برای خرید ماکارونی درجه یک و خوش خوراک مانند ماکارونی رشته ای لازم است تا با فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین نوع ماکارونی آشنا شوید بنابراین در ادامه قصد داریم به این موارد اشاره ای بنماییم.

  • شکل ماکارونی

شاید با رفتن به فروشگاه و در هنگام خرید کردن قفسه های ماکارونی اولین چیزی است که توجه شما و فرزندان دلبندتان را به خود جلب می کند و به دلیل فرم های بسیار متنوع ماکارونی باشد انتخاب از بین اشکال جذاب ماکارونی برای شما کمی سخت باشد و همین موضوع باعث سردرگمی شما و تردید در انتخابتان شود.
اگرچه انتخاب نوع ماکارونی کاملا سلیقه ای می باشد اما شناخت تفاوت ها و مزایای انواع ماکارونی شاید راه گشای شما باشد.
به طور کلی باید بدانید که ماکارونی های بریده مانند لوله ای کوتاه، ماکارونی فرمی صدفی، پنه، پیکولی، فسیلی و آشیانه ای که از نظر اندازه کوتاه و دارای حفره و زاویه هستند بهترین گزینه‌ها برای مخلوط شدن با انواع سس و سبزیجات و پنیر پیتزا هستند.

این نوع ماکارونی ها به دلیل داشتن حفره های کوچک می توانند نخود فرنگی، ذرت، فلفل دلمه ای را به راحتی به دام بیندازند و با سس آغشته شوند همچنین اگر کودک شما بدغذا است یکی استفاده از اشکال متنوع به همراه سبزیجاتی که او به آنها علاقه دارد بهترین راه برای تغذیه فرزندتان است.

برعکس افرادی هستند که دوست دارند با یک بزرگ چنگال، لقمه ای بزرگ از پاستا، اسپاگتی یا همان ماکارونی رشته ای را ببلعند و طعم ماکارونی را بیشتر از مواد ترکیب شده با آن احساس کنند پیشنهاد ما به این افراد انتخاب ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی به خصوص با قطر کمتر (1/2) می باشد.

  • کیفیت ماکارونی

نکته بسیار مهم بعدی در خرید ماکارونی کیفیت آن است، در صورتی که رشته های ماکارونی به خصوص دو سر بریده آن حالتی کدر و زرد رنگ (روشن تر از خود ماکارونی) داشت باید به تازگی و مرغوبیت آن شک کنید.

  • رنگ ماکارونی

بهترین آردی که برای تولید ماکارونی استفاده می شود، آرد سمولینا است که از گندم دروم به دست می آید. این آرد محتوی سبوس است و به همین دلیل رنگی تیره دارد بنابراین هر چه رنگ ماکارونی تیره تر باشد می توان گفت از مرغوبیت بالاتری برخوردار است.

معرفی انواع مارک های ماکارونی

معرفی انواع مارک های ماکارونی

با توجه به این که سطح زیر کشت گندم در کشور ما بالا است و از طرفی همواره بازار تقاضا برای ماکارونی داغ و پر رونق است طبیعی است که شرکتها و کارخانه های بسیاری اقدام به تولید انواع ماکارونی می نمایند که البته در این بین محصولات همه آنها از کیفیت و مرغوبیت کافی برخوردار نیستند.

مارک های ماکارونی در ایران بسیار زیاد هستند اما اگر بخواهیم به خوش نام ترین و البته پر آوازه ترین نام‌ها که همواره با تقاضای بالایی مواجه بوده اند اشاره کنیم می توانیم از برندهای زیر یاد کنیم:

زر ماکارون: زر ماکارون با تولید انواع لازانیا،پاستا شکل دار و همچنین اضافه کردن بسته های طعم دهنده مایه لازانیا توانسته است قشر اصلی طرفداران این محصولات یعنی کودکان را به خوبی به سمت خود جلب کند و سال ها است که موقعیت خود را در بازار تثبیت نموده است.

تک ماکارون: نیازی به تعریف و معرفی تک ماکارون نیست شاید همه ما ماکارونی پروانه ای تک را به عنوان یکی از جدیدترین و متنوع ترین اشکال تحت عنوان این برند بشناسیم. آپدیت بودن و تولید به روز انواع بسیار متنوع ماکارونی و پاستا مثل فرمی شلز، آشیانه ای و… که پاسخگوی همه سلیقه ها و نیازها است رمز ماندگاری این برند نام آشنا می باشد.

مک: برخلاف تصور عموم مک تولید داخل بوده و از گروه تولیدی محبوب خوش نام منشا گرفته است که از نظر کیفیت با برندهای خارجی و پاستاهای ایتالیایی رقابت می کند.

مانا: اگر تمایل به مصرف یک اسپاگتی نرم و با کیفیت دارید پیشنهاد ما به شما مانا است، این ماکارونی سریع پخته می شود و به سرعت دم می کشد اما تنوع کمتری نسبت برندهای قبلی به خصوص تک دارد.

رشد: برند رشد که بیشتر به کیک هایش مشهور است در زمینه تولید ماکارونی هم از فعالیت دارد و محبوبیت خود را هم داشته و دارد اما به دلیل تنوع و تولید کمتر ماکارونی نسبت به برندهای قبلی، تا حدودی بازار را از دست داده است.

جهان: این برند وطنی که کمتر در بین مردم شناخته شده است عمده تولیدهای آن ماکارونی رشته ای است که به علت قیمت ارزان و البته کیفیت نسبتا خوب از طرف مصرف کنندگان و کاربران بازخورد مطلوبی داشته است.

پارامترهای تعیین قیمت انواع ماکارونی

ماده اولیه انواع ماکارونی آرد گندم، آب، نمک و تخم مرغ است که نوع گندم و کیفیت آن بر روی قیمت محصول نهایی موثر است اما پارامترهایی دیگری هم غیر از این مورد برای تعیین قیمت انواع ماکارونی وجود دارد که این عوامل به شرح زیر است:

  • نوع بسته بندی (فله ای یا بسته ای): نوع بسته بندی و مواد به کار رفته برای بسته بندی تاثیر زیادی در قیمت ماکارونی دارد.
  • نحوه خرید (جزئی یا عمده): طبیعی است که قیمت عمده هر محصولی نسبت به خرده و جزئی آن پایین تر است و خرید ماکارونی در تناژ بالا می تواند کمک شایانی به کاهش هزینه نهایی محصول شود.
  • نوع خرید (مستقیم یا سنتی): خرید مستقیم و بدون واسطه به دلیل حذف عوامل واسطه مانند اجاره بهای فروشگاه، کرایه بار، هزینه انبارداری، حمل و نقل و دلالان پارامتری بسیار تعیین کننده برای قیمت این محصول است.
  • برند ماکارونی: برخی از برندها به خصوص انواع داخلی از قیمت مناسبی نسبت به انواع وارداتی برخوردار هستند.
  • شکل ماکارونی: شکل ماکارونی و به خصوص برخی از انواع آن که کمتر تولید می شوند مانند ماکارونی پیچی،ماکارونی آشیانه ای و جامبو شلز می تواند بر روی قیمت ماکارونی تاثیر بگذارد چرا که برای تولید این نوع ماکارونی ها از دستگاه های پیشرفته و مدرن استفاده می شود.

غیر از موارد عنوان شده که از موارد اصلی تعیین قیمت ماکارونی هستند، نوسانات ارز، مقدار سطح زیر کشت و میزان برداشت سالیانه گندم به خصوص رقم دروم، فصل خرید و… از دیگری مواردی است که سبب تعیین قیمت ماکارونی می شود.

فروش فوق العاده ماکارونی آشیانه ای با نازل ترین قیمت

فروش فوق العاده ماکارونی آشیانه ای با نازل ترین قیمت

در حال حاضر فروش فوق العاده ماکارونی آشیانه ای با نازل ترین قیمت به صورت مستقیم از طریق وب سایت های فروشگاهی امکان پذیر است.

برای خرید این نوع ماکارونی و کمیاب ترین انواع ماکارونی فرمی مانند ماکارونی فرمی لوله ای در بازار یکی از بهترین راه ها مراجعه به سایت های فروشگاهی معتبر با نشان استاندارد است.

در خرید مستقیم یا آنلاین شما تنها با چند کلیک می توانید صاحب انواع ماکارونی های شکلی به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب و تخفیف های باورنکردنی شوید.

ماکارونی آشیانه ای در دو طعم سبزیجات و ساده برای بسیاری از خانواده ها به خصوص کودکان جذاب و اشتها برانگیز است و می تواند یک وعده دلنشین و به یاد ماندنی در فضای خانوادگی برای شما به ارمغان بیاورد.

اما نکته ای که باعث دلسردی برای طبخ این نوع ماکارونی می شود کمیاب بودن آن است البته جای نگرانی نیست چرا که به یمن حضوری تکنولوژی و دسترسی اکثریت مردم به اینترنت و ابزارهای هوشمند به سادگی می توانید هر مقدار از این نوع ماکارونی را که تمایل داشته باشید با قیمت مناسب و به آدرس دلخواه خود تهیه نمایید.

مرکز پخش ماکارونی آشیانه ای در بازار تهران

مرکز پخش ماکارونی آشیانه ای یا لانه ای در بازار تهران با تولید ماکارونی با کیفیت و درجه یک درصدد تامین نیاز بازار داخلی و خارجی می باشد.

یکی از کشورهایی که بیشترین تقاضا را برای ماکارونی آشیانه ای دارد کشور عراق می باشد که این موضوع به دلیل نحوه استفاده آنها از این نوع ماکارونی به منظور طبخ نوعی سوپ می باشد.

این نوع ماکارونی از طریق دستگاه های تمام اتوماتیک و یا غیر اتوماتیک ابتدا به صورت نواری تولید شده و سپس فرم داده می شود و به صورت مستقیم و عمده به فروش می رسد.

مراکز پخش و نمایندگی های فروش این محصول با طراحی سایت های فروشگاهی اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول برای مشتریان داخلی و خارجی نموده اند و شما می توانید برای آشنایی با انواع محصولات آنها به نام محصول مورد نیاز خود را جست و جو کنید.

ماکارونی لانه ای در دو شکل ماکارونی نواری طعم دار و رشته ای وجود دارد که هر دو آنها از بهترین آرد سمولینا و غنی شده با سبوس گندم تهیه شده اند و شما می توانید آنها را با انواع سبزیجات و سس های دلخواه آن را تزیین و نوش جان فرمایید.

صادرات ماکارونی آشیانه ای به کشورهای همسایه

صادرات ماکارونی آشیانه ای به کشورهای همسایه

خوشبختانه با ورود تکنولوژی به دنیای بشر و تبدیل شدن جهان به دهکده جهانی امر صادرات و تجارت برای بشر بسیار ساده تر از قبل شده است و شما به راحتی می توانید از طریق یک اپلیکیشن به خرید و فروش با تمامی نقاط دنیا بپردازید.

در حال حاضر صادرات انواع ماکارونی، پاستا، لازانیا ایرانی و نودل به کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان انجام می گیرد و حتی اخیرا یکی از شرکت های فعال در استان البرز اولین محموله خود را به ایالات متحده آمریکا ارسال کرده است.

بیشترین صادرات ماکارونی از ایران به کشورهای افغانستان و عراق و قطر است که داشتن مرز زمینی و ارسال آسان محموله از طریق ترانزیت از دلایل انتخاب این کشورها برای صادرات می باشد.

از دلایل افزایش تقاضای بازار خارجی، کاهش سطح زیر کشت گندم کشور عراق، به دلیل عوامل سیاسی، جنگ های پی در پی و درگیری های داخلی است می باشد چرا که ماکارونی و محصولات تهیه شده با آرد گندم پس از نان قوت غالب مردم این منطقه است. می باشد.

ارزش غذایی بالا، طبخ راحت نگهداری به مدت طولانی از دیگر عواملی است که سبب افزایش تقاضای بازار جهانی برای این ماده شده است و با کمی تلاش برای ارتقا کیفیت و سطح مرغوبیت محصولات تولید شده می توانیم کشورهای بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما