قیمت خرید نودل رنگی بسته ای در بازار

نودل رنگی از جمله غذاهای فوری محبوب در میان مصرف کنندگان با هر سن و سالی است. قیمت خرید نودل ایرانی، با توجه به نوع، حجم سفارش و وزن هر بسته محاسبه خواهد شد.

نودل ساده، مناسب مصرف یک وعده خانواده است و به دلیل قیمت ارزانی که دارد، خرید آن کاملا مقرون به صرفه می باشد. نودل تولید شده در کشورمان، در بازارهای خارجی مشتریان زیادی داشته و در فهرست اقلام صادراتی قرار دارد.

قیمت خرید نودل رنگی بسته ای در بازار

بررسی ویژگی های نودل در جه یک

بررسی ویژگی های نودل در جه یک نودل به نوعی غذای فوری گفته می شود که در گروه ماکارونی فرمی قرار داشته و به شکل رشته ای موج دار و یا طرح های دیگر، به بازار عرضه می شود. یکی از محاسن نودل، طبخ آسان و سریع آن می باشد که فقط به 3 دقیقه زمان پخت نیاز خواهد داشت. شرکت های معتبری به کار تولید انواع نودل در طعم و رنگ های مختلف مشغول هستند که به دلیل کیفیت بالای محصولات، نودل های ایرانی به بازارهای خارجی هم راه یافته اند.

تعرفه گمرکی نودل همانند انواع ماکارونی محاسبه شده و بخش قابل توجهی از صادرات اقلام خوراکی کشور را به خود اختصاص داده است. نودل درجه یک دارای ویژگی های مشخصی است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • کیفیت: ماده اولیه اصلی تهیه نودل، آرد گندم می باشد. با استفاده از خمیر فرآوری نشده که به آن فطیر گفته می شود، انواع مختلفی از نودل با شکل و طرح های مختلف تولید خواهد شد. کیفیت مواد اولیه و تازگی آنها، تاثیر بسزایی در مرغوبیت نودل می گذارد.
  • بسته بندی: محصولات درجه یک، در بسته بندی های بهداشتی و کاملا استاندارد، به بازار عرضه می شوند. بسته بندی محصول باید در برابر نفوذ هوا و یا جذب رطوبت، کاملا مقاوم باشد تا نودل دچار افت کیفیت نشود.
  • حجم: محاسبه وزن نودل در یک بسته باید براساس تعداد نفرات صورت بگیرد و طبق همین معیار، نودل در بسته بندی های تک نفره و یا دو نفره و بیشتر به دست مشتریان می رسد.

مطمئن ترین روش خرید عمده ای نودل

مطمئن ترین روش خرید عمده ای نودل برای خرید هر کالایی، سفارش عمده آن می تواند بهترین راهکار در جهت صرفه جویی در هزینه ها باشد. سفارش دهندگان عمده نودل هم از تخفیفات ویژه فروشنده بهره مند شده و در هزینه نهایی، صرفه جویی خوبی به عمل می آورند. مطمئن ترین روش برای این نوع از سفارشات، مراجعه مستقیم به مرجع خرید انواع اقلام خوراکی، خواهد بود که محصول را بدون واسطه به دست مشتریان عمده می رسانند.

بسیاری از کارخانه های مطرح صنایع غذایی که به کار تولید نودل مشغول هستند، دارای واحد فروش جداگانه بوده و بدون واسطه این محصول را در اختیار خریداران قرار می دهند. حتی اگر مراجعه حضوری به محل کارخانه برای مشتری فراهم نبود، روش های اینترنتی مطمئنی برای ثبت سفارش وجود دارد که مستقیما محصول را از کارخانه به آدرس خریدار، ارسال خواهد کرد.

شرکت های پخش کننده معتبری در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که مانع از دخالت واسطه ها و دلالان در مسیر معامله شده و به عنوان یک پل ارتباطی مستقیم میان تولیدکننده اصلی و سفارش دهنده نودل، این محصول را در مدت زمان کوتاهی به دست مشتری در هر گوشه ای از کشور که باشد، می رسانند.

پخش بدون واسطه نودل رنگی در سراسر کشور

پخش بدون واسطه نودل رنگی در سراسر کشور پخش بدون واسطه نودل رنگی در سراسر کشور، توسط تامین کنندگان اصلی انجام شده که شرایط خرید بی واسطه این محصول را برای تمامی مشتریان، فراهم می کنند. مصرف کننده نودل در دورترین نقطه از کشور هم که باشد، به نودل با طعم های مختلف و باکیفیت، دسترسی آسانی خواهد داشت. در شیوه خرید بی واسطه از شرکت پخش معتبر، تضمین قابل اطمینانی در مورد کیفیت و قیمت محصول، وجود خواهد داشت.

قیمت خرید نودل رنگی در بسته بندی های 700گرمی و بیشتر، به عوامل متعددی مانند نوسانات ارزی، حجم سفارش و برند تولیدکننده بستگی دارد. این غذای فوری در میان مصرف کنندگان با هر رده سنی، محبوب بوده و همواره فروش بالایی در بازار دارد. پرداختن به صادرات نودل، ارزآوری خوبی برای کشور به دنبال داشته و موجب رونق فعالیت های تجاری و اشتغالزایی جوانان، شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما