قیمت خرید ماکارونی ساده در بازار

همان طور که می دانید ماکارونی جزء غذاهای معروف و پرطرفدار است و اشکال مختلف آن در سبد غذایی اکثریت خانواده ها جای دارد. کمتر کسی پیدا می شود که از خوردن این غذای لذیذ و خوشمزه امتناع کند و آن را دوست نداشته باشد.

بچه ها از طرفداران پروپاقرص این غذای خوشمزه هستند. ماکارونی حتی بدغذا ترین بچه ها را نیز با اشتها پای سفره غذا می نشاند. ماکارونی را در وعده ناهار و شام طبخ می کنند. این غذا علاوه بر خوشمزگی، فواید زیادی نیز دارد و در اکثر رستوران ها، کترینگ ها و دیگر مراکز پخت غذا سرو می شود.

ماکارونی اشکال مختلفی دارد که عبارتند از ماکارونی ساده، شکل دار، لوله ای، پروانه ای رنگی، پیچ پیچی و غیره. قیمت خرید ماکارونی ساده نسبت به دیگر انواع ماکارونی ها مناسب تر است و خریداران می توانند از فروشگاه های معتبر آن را خریداری کنند.

قیمت خرید ماکارونی ساده در بازار

پرمصرف ترین ماکارونی در بازار کدامند؟

پرمصرف ترین ماکارونی در بازار کدامند؟ وقتی صحبت از ماکارونی به میان می آید ناخود آگاه انسان هوس خوردن این غذای لذید را می کند. ایرانی ها علاقه زیادی به مصرف ماکارونی دارند و حداقل هفته ای یکبار این غذا را در برنامه هفتگی غذایی خود جای می دهند.

اصالت ماکارونی به کشور ایتالیا بر می گردد، ایتالیایی ها به ماکارونی لقب پاستا داده اند که انواع مختلفی از جمله پاستا نواری دارد. از آن جا که ایرانی ها همیشه از غذاهای خوشمزه استقبال می کنند، ماکارونی را در چرخه تولید قرار دادند و هم اکنون یکی از تولید کننده های نام آور این مجصول هستند.

با این که کشور ایران از تولید کننده های ماکارونی است اما با این وجود باز هم شاهد نمونه های خارجی این محصول در بازارهای داخلی کشور هستیم، اما ایرانی ها به خاطر حمایت از تولید کالا و محصولات ایرانی تمایل چندانی به استفاده از نمونه های خارجی ماکارونی ندارند.

گذشته از این برندهای تولید کننده ماکارونی در ایران امتحان خود را پس داده اند. ماکارونی تولید شده در ایران بسیار مرغوب تر و با کیفیت تر از نمونه های خارجی آن است و علاوه بر این قیمت مناسب تری نیز دارد.

مهم ترین و باکیفیت ترین ماکارونی های تولید شده در ایران که بسیار پر فروش هستند عبارتنداز ماکارونی مانا، زر ماکارون، تک ماکارون، رشد، گلین، طبیعت و جهان. این برند ها حتی در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی دارند.

چند ویژگی ماکارونی صادراتی

در قسمت قبل مقاله اشاره کردیم که ایران یکی از تولید کننده های انواع ماکارونی مانند ماکارونی آشیانه ای است و توانسته است با تولید انبوه این محصول علاوه بر تامین بازارهای داخلی حتی پاسخ گوی نیازهای خارجی نیز باشد و هرساله حجم زیادی از برندهای مشهور را به سایر کشورها نیز صادر کند.

از مهم ترین ویژگی ماکارونی صادراتی کیفیت آن است. خوشبختانه ماکارونی تولید شده در ایران چون از آرد سمولینا تهیه می شود بسیار مرغوب است و طعم و مزه فوق العاده بی نظیری دارد.

ویژگی دیگر ماکارونی صادراتی بسته بندی مناسب و استاندارد آن است. این بسته بندی های پلاستیکی علاوه بر این که مقاومت و استحکام بالایی دارند بسیار شیک هستند و طرح های زیبایی دارند. تولید کننده های ایرانی این محصولات را با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می کنند و با استانداردهای کشورهای هدف برابری می کند‌.

می دانید که مهم ترین ماده تشکیل دهنده ماکارونی، آرد است و خوشبختانه ماکارونی تولید شده در ایران از بهترین نوع آرد تهیه شده است. چون گندم ایران در بهترین شرایط آب و هوایی کاشت شده است، از بهترین نوع گندم ها است و آرد حاصل شده از آن نیز چون سبوس دار است بسیار مرغوب و باکیفیت است.

یک محصول تولیدی زمانی که در چرخه صادرات وارد می شود برای این که بتواند موفق عمل کند باید بتواند محصولی با کیفیت و برند معتبر تولید کند و این محصول نیز باید متفاوت از محصول مصرفی داخل کشور باشد. ماکارونی صادراتی ایران به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، ترکمنستان، آذربایجان و غیره صادر می شود.

مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید ماکارونی باید در نظر داشته باشیم

مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید ماکارونی باید در نظر داشته باشیم می دانید که ماکارونی را در دسته نان و غلات طبقه بندی می کنند، به این دلیل که ماده اصلی تشکیل دهنده آن مانند نان و غلات، آرد است، با این تفاوت که آردی که برای تهیه ماکارونی استفاده می شود از نوع گندم( دروم) است که با گندم مورد استفاده برای نان متفاوت است.

گندم دروم دارای سبوس زیادی است و اگر تولید کننده های ماکارونی این آرد را بیش از حد تصفیه نکنند ماکارونی حاصل شده ارزش غذایی بالاتری خواهد داشت، اما برخی از تولید کنندگان ماکارونی متاسفانه آرد مورد استفاده برای تولید ماکارونی را بیش از حد تصفیه می کنند و با این کار از ارزش غذایی ماکارونی می کاهند.

در گذشته ماکارونی فقط به صورت ماکارونی رشته ای نازک تولید می شد اما امروزه تولید کنندگان، ماکارونی را در طرح و شکل و گاها رنگ های متنوعی تولید می کنند. ماکارونی لوله ای مانا و پروانه ای رشد جزء آن دسته از ماکارونی هاست که علاوه بر دم کردن برای درست کردن سالاد ماکارونی نیز مناسب است.

در هنگام خرید توجه کنید ماکارونی که خریداری می کنید شکستگی نداشته باشد و کاملا سالم باشد چون این نوع ماکارونی در هنگام پخت بیش از حد له می شود و باعث خمیر شدن آن خواهد شد. بسته بندی ماکارونی باید محکم باشد و هیچ گونه سوراخی در سطح آن وجود نداشته باشد، چون جریان هوا باعث فاسد شدن ان خواهد شد.

ماکارونی را به صورت فله ای نیز تولید می کنند اما توجه داشته باشید که نوع بسته بندی آن بسیار با کیفیت تر و بهداشتی تر از نوع فله آن خواهد بود. برخی از تولید کننده ها به ماکارونی های شکلی رنگ های خوراکی می زنند. توجه داشته باشید که این رنگ ها هنگام پخت نباید باعث تغییر رنگ آب ماکارونی در حال پخت شوند.

علاوه بر این ها ماکارونی ها نباید به هم چسبیده باشند و هیچ گونه ترک و شکستگی نباید در آن ها مشاهده شود. شرایط نگهداری ماکارونی نیز بر کیفیت آن تاثیر گزار است، از این رو ماکارونی ها را در جای خشک و خنک نگه داری کنید.

عوامل موثر برکیفیت ماکارونی

ماکارونی جزء آن دسته از غذاهای پر طرفدار است که تولید آن رو به روز در حال افزایش است. ماکارونی از نظر ارزش غذایی با برنج سفید برابری می کند. در مناطقی که دسترسی کمتری به برنج دارند مصرف ماکارانی رواج بیشتری دارد.

ماکارونی سرشار از فیبر، کربوهیدرات و انواع مختلف ویتامین، خصوصا ویتامین های گروه بی و درصد بالایی هم دارای پروتئین است. کیفیت ماکارونی نیز مانند دیگر محصولات و کالاها در درجه اول به مواد اولیه آن بستگی دارد.

اصلی ترین ماده تولید ماکارونی آرد سمولینا است هرچه آرد استفاده شده سبوس بیشتری داشته باشد کیفیت ماکارونی بیشتر خواهد بود. در واقع رنگ کهربائی مایل به زرد ماکارونی بیشتر به خاطر استفاده از گندم دوروم است.

دومین ماده تشکیل دهنده ماکارونی آب است. آب مورد استفاده در تولید ماکارونی باید تصفیه شده باشد و هیچ گونه آلودگی و ناخالصی نداشته باشد و به نوعی با آب آشامیدنی برابری کند در غیر این صورت باعث پایین آمدن کیفیت ماکارونی تولید شده خواهد شد.

علاوه بر این ها تخم مرغ نیز در تولید ماکارونی استفاده می شود. تخم مرغ به خمیر ماکارونی حالت انسجام می بخشد و باعث خوش طعم و خوش رنگ شدن ماکارونی می شود. تخم مرغ استفاده شده باید سالم باشد و به هیچ عنوان فاسد و گندیده نباشد.

علاوه بر این مواد، در تولید ماکارونی حتی از برخی مواد شیمیایی و رنگ های مصنوعی نیز استفاده می شود. تولید کنندگان باید دقت کافی داشته باشند که با استفاده بیش از حد این مواد باعث پایین آوردن کیفیت ماکارونی نشوند.

دستگاه های تولید ماکارونی نیز بر کیفیت آن تاثیر گزارند، برش خمیرهای ماکارونی، اندازه و سایز آن ها، شرایط دمایی برای خشک کردن ماکارونی، همه کیفیت ماکارونی تولید شده را تحت الشعاع قرار می دهند.

فروش بدون واسطه ماکارونی ساده با ارزانترین قیمت

فروش بدون واسطه ماکارونی ساده با ارزانترین قیمت ماکارونی ساده و دیگر نمونه های آن مانند ماکارونی تند به دلیل محبوبیت خاصی که در بین افراد پیدا کرده است، نظر تولید کننده های زیادی را به خود جلب کرده است. امروزه شرکت ها و کارخانه های زیادی در استان های مختلف کشور به تولید ماکارونی پرداخته اند و هرساله حجم بالایی از آن را تولید و روانه بازار می کنند.

خوشبختانه تولید زیاد برندهای مختلف ماکارونی باعث شده است این ماده غذایی به وفور در تمام فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، نمایندگی های فروش محصولات غذایی و حتی کوچکترین مغازه ها در شهرهای مختلف و حتی روستاهای کشورمان یافت شود.

خریداران ماکارونی می توانند برای خرید این محصول، مستقیم به خود تولید کننده ها مراجعه کنند و ماکارونی مصرفی چند ماه خود را مستقیم از تولید کننده ها خریداری کنند. خرید از تولید کننده ها باعث می شود محصولات کاهش قیمت داشته باشد و سود حاصل شده نصیب تولید کننده ها شود.

خرید اینترنتی راه آسان و به صرفه ای است که امکان خرید را برای خریداران راحت کرده است. خریداران می توانند در هر نقطه ای که زندگی می کنند از سایت های بزرگ محصولات غذایی خرید خود را به صورت اینترنتی و بدون واسطه انجام دهند.

خرید مستقیم از خود تولید کننده ها و همچنین خرید اینترنتی دست واسطه هایی را که همیشه باعث افزایش قیمت محصولات می شوند کوتاه می کند و باعث می شود محصولات با قیمت مناسب تر به دست خریداران برسد. علاوه بر این چون هزینه حمل و نقل و دست مزد نیروی انسانی در میان نیست، محصولات دچار افزایش قیمت نمی شوند.

شرکت پخش ماکارونی ساده با بهترین کیفیت

ماکارونی ساده همانند ماکارونی شکل دار یکی از اشکال ماکارونی است که از دیر باز میزبان سفره ما ایرانی ها است. آن زمان که از تولید ماکارونی های مختلف شکلی و طرح دار در ایران خبری نبود، ماکارونی ساده پای ثابت سفره ها بود. هم اکنون نیز با وجود شکل های مختلف ماکارونی هنوز هم نوع ساده آن طرفداران خاص خودش را دارد.

شرکت تک ماکارون، زر ماکارون و ماکارونی مک از بهترین برندهای تولید ماکارونی ساده هستند. این برندها حتی در خارج از کشور نیز حرفی برای گفتن دارند. ماکارونی ساده تولید شده در ایران بسیار مرغوب، خوش طعم و با کیفیت است، طوری که نمونه های خارجی قابل مقایسه با آن نیست.

شرکت های تولید کننده ماکارونی ساده در بیشتر استان های کشور فعالیت می کنند. ماکارونی ساده به دلیل اینکه قیمت مناسب تری نسبت به ماکارونی های فرمی و شکل دار دارد خریداران بیشتری دارد، بنابراین تقاضای بیشتر این محصول تولید بیشتری می طلبد.

شرکت های پخش و تولید کننده ماکارونی این محصول را به صورت عمده وارد بازار می کنند و افراد نیز به صورت عمده این محصول را خریداری می کنند. عمده فروشی یک محصول باعث می شود هم نیاز خریداران بهتر تامین شود و هم محصولات با قیمت مناسب تری به دست خریداران برسد.

تولید کننده های ماکارونی سعی در عرضه هرچه بیشتر این محصول با کیفیت بالا دارند. تولید و پخش ماکارونی علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی حتی به خارج از کشور نیز صادر می شود. ماکارونی صادراتی ارزآوری خوبی برای کشور ایران به همراه آورده است و به نوعی باعث ایجاد اشتغال زایی بیشتری نیز در کشور شده است.

عرضه مستقیم ماکارونی ساده در سراسر کشور

عرضه مستقیم ماکارونی ساده در سراسر کشور در گذشته ماکارونی در کارخانه های ساده با کمترین امکانات تولید می شد طوری که از ماکارونی ساده با عنوان رشته فرنگی یاد می کردند و خیلی از افراد با استفاده از مواد اولیه آن ماکارونی را حتی در منزل درست می کردند. اما امروزه تولید ماکارونی با پیشرفته ترین دستگاه ها و برترین تکنولوژی روز دنیا تولید می شود.

تولید کنندگان ماکارونی را هم به صورت فله ای تولید می کنند و هم به صورت بسته بندی در بسته های پانصد گرمی و هفتصد گرمی به بازار عرضه می کنند. ماکارونی فله ای را بیشتر رستوران داران و کترینگ ها و مراکز پخت غذا خریداری می کنند چون به حجم بالاتری از ماکارونی برای پخت احتیاج دارند‌.

ماکارونی ساده از میان اشکال مختلف آن مانند ماکارونی پروانه ای رنگی، لوله ای، سوزنی، گوش فیلی، پیچ پیچی و غیره، قیمت مناسب تری دارد. تولید کنندگان ماکارونی سعی در عرضه مستقیم این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب دارند تا رضایت اقشار جامعه را کسب کنند.

برای هر محصول یا کالایی که تولید می شود باید حتما بازاریابی درستی انجام شود تا آن محصول بتواند به دست مصرف کننده ها برسد. ماکارونی نیز پس از تولید به نمایندگی های معتبر یا مراکز فروش به صورت عمده عرضه می شود تا از آن جا به دست مصرف کننده ها برسد.

ماکارونی جزء غذاهای پر طرفدار است و در جای جای کشورمان مصرف می شود از این رو تولید کنندگان سعی می کنند این محصول را به تولید انبوه برسانند و آن را حتی به دورترین نقطه در کشور عرضه کنند و با این کار هم نیاز همه مصرف کنندگان را تامین کنند و هم سود بیشتری از آن خود کنند.

ما در این سایت پیوسته در تلاش هستیم محصولات و کالاهایی را به شما معرفی کنیم که هم دارای کیفیت عالی باشند و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشند، با این امید که در رضایت شما سهیم باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما