قیمت انواع نودل ساده فله ای

نودل ها در طعم های مختلف مانند طعم قارچ طعم پنیر طعم سبزیجات و مرغ و گوشت وجود دارد که هر کدام از قیمت مخصوص به خود برخوردار می‌باشد و صورت بسته‌بندی و به صورت فله ای در بازار موجود است که قیمت فله ای آن مناسب تر و ارزان تر می باشد.نودل ساده از نودل هایی است که طعم خوبی داشته و همراه با چاشنی و سبزیجات مختلف مصرف می‌شود قیمت نودل فله ای در این سایت وجود دارد و شما می توانید با مراجعه به مدیران فروش قیمت دقیق آن را استعلام گرفته و در صورت دلخواه خریداری نمایید.

قیمت انواع نودل ساده فله ای

دسته بندی انواع نودل براساس کیفیت

دسته بندی انواع نودل براساس کیفیت رشته‌های نودل در کارخانه های مجهز و با استفاده از دستگاه های مخصوص بخار داده می‌شود و بعد از خشک شدن بسته بندی می گردد مواد اصلی و تشکیل دهنده این محصول آرد است و هر بسته آن همراه با چاشنی های طعم دهنده مصرف می شوند و شبیه نوارهای نازک و بلند و به شکل های موجی لوله ای صدفی و رشته ای وجود دارند و بر اساس طعم و مزه بودن و کیفیت بسته بندی می شوند برای مصرف آن را در آب جوش ریخته و با مواد طعم دهنده مزه دار کرده و مصرف شود.

مدل ها به دو دسته نودل سرخ شده و نودل سرخ نشده تقسیم می‌شوند که نودل های سرخ شده برای آنکه تخمیر آن کاهش یابد در روغن سرخ شده است اما نودل های سرخ شده توسط خشک کن گیری شده و خشک می گردد. این محصول چربی و سدیم بالایی دارد و غنی‌شده از ویتامین و مواد معدنی می‌باشد مدل‌ها به دلیل اینکه از آرد گندم و آرد برنج تهیه شده‌اند فیبر زیادی دارند و ارزش غذایی آن ها بالا می باشد.

نودل ها بر اساس نوع مواد به کار برده نیز دسته‌بندی می‌شوند مانند نودل با عصاره گوشت نودل با عصاره سبزیجات نودل با عصاره مرغ با طعم قارچ و پنیر که هر کدام از اینها از طعم مخصوص و منحصر به فردی برخوردار هستند.

پخش مستقیم نودل ساده فله ای

پخش مستقیم نودل ساده فله ای بازار خرید نودل ساده فله ای به صورت کیلویی در کشور موجود است و توزیع می‌شود این محصول به دلیل داشتن کیفیت بالا و مرغوبیت کافی طرفداران زیادی دارد و مشتریان فراوانی را به خود اختصاص داده است و برای افرادی که سر کار میروند و وقت و زمان کافی برای آشپزی ندارند گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.نودل طعم دار در فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی توزیع می‌شود. این سایت از مراکزی است که انواع نودل در آن به صورت مستقیم از کارخانه خریداری شده و در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما