سفارش انواع ماکارونی رشته ای از بهترین فروشنده

با وجودی که انواع ماکارونی فرمی وارد بازار شده اند هنوز ماکارونی رشته ای طرفداران زیادی دارد و کارخانه های تولید کننده ماکارونی این شکل از ماکارونی را در برنامه تولیدی خود دارند و حتی نمونه های جدید آن را نیز تولید کرده اند؛ سفارش انواع ماکارونی رشته ای از بهترین فروشنده این محصول به صورت عمده برای همه مشتریان و خصوصا صادر کنندگان فراهم شده و خریداران در این سفارش با قیمت باورنکردنی نمونه‌های مختلف این ماکارونی را به دست می آورند.

سفارش انواع ماکارونی رشته ای از بهترین فروشنده

نحوه تشخیص ماکارونی با کیفیت

نحوه تشخیص ماکارونی با کیفیت ماده اصلی و اولیه تشکیل دهنده ماکارونی و بخش اصلی آن گندم دوروم به دست می‌آید که برای تهیه بهترین ماکارونی استفاده می شود با این وجود برند ها و نمونه‌های بسیار متفاوتی از این محصول در بازار وجود دارند که خریداران باید با نحوه تشخیص نوع باکیفیت آنها آشنا باشند و از خرید محصولات کم کیفیت خودداری شود.

یکی از روش های بسیار مناسب برای تشخیص کیفیت ماکارونی توجه به آنالیز مواد تشکیل دهنده آن است که معمولا بر روی برچسب این محصول نوشته شده است و باید نوعی از ماکارونی را انتخاب کند که در تهیه آن از این گندم استفاده شده باشد چون به این دلیل خاطر داشتن پروتئین زیاد باعث ارزش غذایی بیشتر در ماکارونی می‌شود علاوه بر این پخت آن را نیز بهتر بوده و راحت تر دم می کشد.

بیشتر بخوانید: ماکارونی رشته ای لوله ای

روش دیگر برای تشخیص کیفیت این محصول خرید آن از برند های معتبر کشور است و این برند ها دارای سابقه تولیدی زیادی هستند چون در صورت عدم داشتن کیفیت همچون بسیاری از برند ها سریع حذف می‌شدند بنابراین جهت خرید این محصول برند های معروف توصیه می شود.

ماکارونی با کیفیت در کارخانه‌های مجوز دار ساخته شده است بنابراین حین خرید این محصول باید به مجوزهای صادر شده برای این ماکارونی توجه شود تا محصولی که به دست می آید دارای قابلیت صادرات به بازارهای کشورهای همسایه و دیگر کشورها باشد و در صورت عدم داشتن این مجوزها امکان صادرات وجود ندارد.

ماکارونی محصولی است که شکل تازه آن کیفیت بالاتری دارد یعنی خریدار در سفارش عمده این محصول باید نوعی از ماکارونی را انتخاب کند که تازه تولید شده است چون ماکارونی به دلیل تهیه شدن از آرد حتی اگر در محیط مناسب نیز قرار بگیرد کیفیت آن از نظر طعم و رنگ با گذشت چند ماه تغییر می کند.

صفر تا صد مراحل صادرات ماکارونی

صفر تا صد مراحل صادرات ماکارونی ماکارونی از جمله محصولاتی است که از اقلام صادراتی اصلی کشور ما به شمار می‌رود به این معنی که سالانه مقدار زیادی از این محصول در انواع شکلی و رشته‌ای به صورت فله و در نمونه های مجلسی و ساده به بازارهای عراق و دیگر بازارها صادر می گردد و این کشورها بازار مصرف بسیار خوبی برای این محصول داخلی هستند.

در صادرات ماکارونی ابتدا باید محصول اجازه خروج از کشور را به دست آورد و این مجوز توسط وزارت صمت صادر می شود بنابراین قبل از اقدام به صادرات محصول باید اطمینان حاصل کرد که امکان خروج آن از کشور وجود دارد و منعی از این بابت نیست.

بیشتر بخوانید: ماکارونی رشته ای نازک

در مرحله بعدی محصولی که برای صادرات انتخاب می‌شود باید همه مجوزهای بهداشتی و کیفی را دارا باشد و بدون این مجوزها امکان صادرات ندارد سپس محصول باید در بسته‌بندی‌های نایلونی قرار می‌گیرد و پس از بارگیری به گمرک های زمینی یا بنادر می‌رود و در آنجا پس از کارشناسی و الزام به پرداخت هزینه های گمرکی، ترخیص محصول انجام شده و کامیون یا کشتی به کشورهای مختلف صادر می گردد.

صادرات این محصول به دلیل نیاز زیادی که در کشورهای همسایه برای آن وجود دارد به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود همچنین مراحل ترخیص کالای صادراتی نیز در گمرک کوتاه است و این به صادر کننده این محصول کمک خواهد کرد تا ماکارونی را سریعتر به دست خریداران در خارج از کشور برساند.

علل تاثیرگذار بر افزایش قیمت ماکارونی

علل تاثیرگذار بر افزایش قیمت ماکارونی

بیشتر بخوانید: نودل مرغ کیلویی

قیمت ماکارونی در اثر علل مختلفی افزایش قابل توجهی یافته است و افزایش قیمت ها در چند سال اخیر بیشتر به چشم می خورد چون عوامل مختلفی در این کار دخیل هستند که هر کدام به صورت جداگانه تاثیر خود را در افزایش قیمت این محصول می گذارند.

از علل تاثیر گذار بر قیمت ماکارونی می‌توان به اصلی ترین عامل یعنی افزایش نرخ آرد اشاره کرده و هر میزان افزایش در قیمت این محصول مستقیماً باعث بالا رفتن نرخ ماکارونی می‌شود و این مسئله اخیرا به دلیل افزایش قیمت خرید گندم و متعاقب آن بالا رفتن نرخ آرد به افزایش قابل توجه نقش ماکارونی منجر شده است.

نوع موادی که حین تولید ماکارونی به آن اضافه می شود مستقیما بر نرخ آن تاثیر دارد و این مواد افزودنی ممکن است مکمل های معدنی، ویتامین و عصاره انواع سبزی‌ها باشد که قیمت هر یک از آنها به میزان کم یا زیاد نرخ کلی ماکارونی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

هزینه های تولید عامل دیگر در افزایش قیمت ماکارونی است و به خصوص امسال دستمزد کارگران نزدیک به ۶۰ درصد افزایش یافته که باعث افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ ماکارونی می شود همچنین هزینه تعمیر تجهیزات مورد استفاده برای تولید ماکارونی نیز بسیار بالا رفته است و همه این عوامل باعث افزایش قابل توجه نرخ ماکارونی به میزان ۳ تا ۴ برابر می‌شود.

صادرات انواع ماکارونی رشته ای به خاورمیانه

صادرات انواع ماکارونی رشته ای به خاورمیانه

بیشتر بخوانید: ماکارونی فرمی فله

کشور ما به دلیل تولید گندم فراوان و احداث کارخانه های متعدد برای تولید ماکارونی یکی از کشورهای صادرکننده ماکارونی رشته ای به خاورمیانه است و کشورهای زیادی خریدار این محصول ایرانی هستند که بالا بودن نرخ ارز رایج این کشورها به صادرات هر چه بیشتر این محصول کمک نموده است.

صادرات از طریق بنادر رسمی و گمرکات زمینی در اکثر نقاط مرزی کشور انجام می‌شود و تعدد کشورهای همسایه ایران خود باعث ایجاد بازاری بسیار خوب برای ماکارونی می شود به این ترتیب نیازی به صادرات به کشورهای دور نخواهد بود و کاهش هزینه های حمل و نقل به سود بیشتر منجر می شود.

ارسال محموله‌های صادراتی به کشورهای خاورمیانه به روش های زمینی و دریایی باعث کاهش قابل توجه قیمت این محصول برای خریداران خارجی می‌شود و ارزان بودن هزینه های انتقال کالا در داخل کشور باعث دستیابی خریداران خارجی به این ماکارونی با قیمت ارزان طرح می‌شود همچنین صادرکننده داخلی نیز از ارسال این محصول به کشورهای همسایه و دورتر سود بیشتری به دست می آورد و به این ترتیب صادرات این محصول ایرانی و فروش با ارز غیر ریالی درآمد قابل توجهی برای صادرکننده به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما