خرید نودل صادراتی از مطمئن ترین فروشگاه

نودل محصولی نیمه آماده است که به دلیل پخت سریع سه دقیقه ای مصرف کننده و خواهان زیادی در جامعه دارد. به دلیل ماندگاری بالا و آماده شدن سریع و همچنین ارزش غذایی بالای نودل، می توان از آن در شرایط بحرانی مانند بلایای طبیعی نیز استفاده کرد.

در بازار نودل های مختلف با بسته بندی و برندهای متفاوتی وجود دارند که شما می توانید با توجه به کیفیت و قیمت محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید. فروشگاه ما مرکز پخش انواع نودل صادراتی در بسته بندی های مختلف به صورت خرده و عمده به سراسر کشور به صورت حضوری و یا اینترنتی و آنلاین می باشد.

خرید نودل صادراتی از مطمئن ترین فروشگاه

دسته بندی انواع نودل براساس قیمت

دسته بندی انواع نودل براساس قیمت انواع نودل ها با توجه به طعم ها، بسته بندی ها و برندهای مختلفشان دارای قیمت های متفاوتی در بازار هستند که در ادامه متن به مهم ترین عوامل مؤثر بر روی قیمت انواع نودل پرداخته شده است:

  • نوع آرد:

یکی از عوامل تأثیر گذار روی قیمت نهایی نودل نوع آرد استفاده شده در آن می‌ باشد. در واقع آردهای سبوس دار نسبت به آردهای معمولی دارای قیمت بیشتری هستند و ارزش غذایی بالاتری نیز دارند.

  • نوع طعم:

نودل ها دارای طعم های مختلفی هستند که بر اساس آن تعیین قیمت می شود. در اکثر موارد نودل های سبزیجات دارای قیمت کمتری نسبت به بقیه انواع آن می باشند.

در ادامه با برخی از انواع مختلف نودل طعم دار که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند آشنا خواهیم شد:

  1. طعم مرغ
  2. طعم گوشت
  3. طعم قارچ
  4. طعم سبزیجات
  5. طعم پنیر
  6. طعم تند
  7. طعم باربیکیو و ماسالاد

نحوه خرید مصرف کننده:

نحوه خرید مصرف کننده از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت می باشد، زیرا خرید های عمده و بدون وجود واسطه بسیار به صرفه تر و ارزان تر از از خرید به شکل خرده و از واسطه ها می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت نودل به صورت فله ای نسبت به نودل های بسته بندی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

نودل شیشه ای

در حال حاضر انواع مختلفی از نودل ها تولید شده اند که یکی از آنها نودل شیشه‌ ای برنج می باشد. این نودل از برنج ساخته شده و به دلیل رنگ شفاف و روشن آن به نودل شیشه‌ ای شناخته می‌ شود.

مصرف این محصول در آسیای شرقی بسیار زیاد است و شما می توانید این نودل را به همراه غذاهای دیگر مانند سبزیجات، سس ها و گوشت با افزودن چاشنی و ادویه مورد علاقه میل کنید.

نودل پیتزایی

یکی دیگر از انواع نودل ها نودل پیتزایی می باشد که امروزه صادرات آن افزایش زیادی یافته است.

به طور کلی هر کدام از این محصولات با توجه به عواملی مانند نوع طعم، نوع بسته بندی و برند تولید کننده دارای قیمت های گوناگونی در بازار هستند.

برای اطلاع دقیق از قیمت انواع مختلف این محصولات می توانید با بخش فروش مجموعه ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را بدست آورید.

بررسی صادرات نودل در سال های اخیر

بررسی صادرات نودل در سال های اخیر

بیشتر بخوانید: نودل چینی

با توجه به ماندگاری بالای نودل، این محصول یکی از محصولات پر طرفدار برای صادرات به کشورهای دیگر می باشد.

امروزه در ایران آمار واردات این محصولات بسیار کمتر از آمار صادرات آن بوده و روز به روز بر مقدار صادرات آن در کشور ما افزایش می یابد.

صادرات این محصول اغلب در کشورهای همسایه خلیج فارس رونق دارد و در حال حاضر کشور ما تأمین کننده نودل کشورهایی مانند لبنان، امارات، عراق، افغانستان، عمان، ارمنستان و آذربایجان می باشد.

اگر قصد خرید عمده انواع نودل ها و صادرات آن به کشورهای دیگر را دارید ولی به صورت کامل در مورد صادرات و قوانین آن اطلاعی ندارید، می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل کرده و با نحوه ی صادرات و مراحل آن از ابتدا تا انتها آشنا شوید.

نکاتی برای انتخاب بهترین نوع نودل

نکاتی برای انتخاب بهترین نوع نودل کیفیت نودل یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین نوع نودل می باشد.

عوامل زیادی بر کیفیت نودل مؤثر هستند که در ادامه این مطلب به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • طعم نودل: نودل ها با طعم های مختلفی وجود دارند. نودل مرغ و نودل گوشت از طعم های پر طرفدار در بین مردم می باشند.
  • رنگ نودل: یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید نودل رنگ آن می باشد. در واقع این محصولات در اغلب موارد دارای رنگ طبیعی (به رنگ ماکارونی) هستند.
  • بافت نودل: نودل با کیفیت بعد از پخت بافت مناسب خود را حفظ می کند.
  • استریلیزه بودن نودل: استریلیزه بودن نودل بر روی کیفیت آن مؤثر است.
  • برند محصول: برندهای معتبر این محصولات دارای بهترین کیفیت و طعم هستند.
  • توجه به میزان ماندگاری محصول: اگر عادت به خرید کلی این محصولات دارید باید به تاریخ تولید و انقضای این محصولات توجه کنید.
  • تولید کننده معتبر: نکته دیگری که در هنگام انتخاب نودل تهیه آن از تولید کننده معتبر تهیه و خریداری می باشد.
  • توجه به ذائقه: به طور کلی یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین نوع نودل، ذائقه مصرف کننده می باشد که باید بر طبق آن نودل مورد علاقه خود را انتخاب کند.

با توجه به موارد گفته شده هر چه کیفیت نودل ها بالاتر باشد در نتیجه بازار پسندی و خواهان بیشتری دارد.

فروش فوق العاده نودل صادراتی با تخفیف ویژه

فروش فوق العاده نودل صادراتی با تخفیف ویژه

بیشتر بخوانید: نودل پیتزایی بسته ای

این محصولات غنی از مواد معدنی و انواع ویتامین ها و فیبرها می باشد و استفاده از آنها می‌ تواند سیری زیادی را در طول روز برای شما فراهم کند پس میتوان آن را به عنوان یک خوراکی سالم و نیمه آماده در نظر گرفت.

همواره توصیه می گردد مصرف کنندگان برای خرید نودل صادراتی عمده به مراکز تولیدی و یا مراکز عرضه کننده این محصولات مراجعه کنند. در واقع خریداران می‌ توانند در خرید عمده از تخفیفات ویژه خرید کلی برخوردار شوند.

فروشگاه ما انواع نودل های درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به شما عرضه می کند. بعلاوه شما می توانید در فروش ویژه این محصولات را بسیار کمتر از قیمت اصلی آن ها تهیه کنید. بنابراین به شما توصیه می کنیم که فروش ویژه فروشگاه ما را از دست ندهید، زیرا می توانید محصولی با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب نسبت به بازار تهیه و مصرف کنید.

همچنین فروشگاه ما فروش ویژه نودل به صورت کیلویی را نیز انجام می‌ دهد که این محصولات نیز دارای تنوع بالایی می باشند. شما میتوانید برای خرید اینترنتی و آنلاین انواع نودل نیمه آماده به فروشگاه اینترنتی مجموعه ما مراجعه کرده و نودل مورد علاقه خود را به راحتی انتخاب و سفارش دهید. مجموعه ما در کمترین زمان محصولات و سفارشات شما را تحویل می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما