بهترین مرکز فروش ماکارونی های طرح دار در ایران

بهترین ماکارونی از آرد سمولینای گندم دوروم به دست می‌آید. این وجود تولید کنندگان ماکارونی های طرح دار قصد دارند با ارئه انواع مدل های رشته پلویی سنتی با شکل های ظاهری متفاوت رضایت تمامی مشتریان و مصرف کنندگان ماکارونی را جلب نموده و محصولات مطابق با سلیقه هر فرد را در اختیار آن شخص قرار دهند.

مواردی که برای یک خرید با کیفیت باید مورد توجه قرار دهید بسیار است. حرفه ای ها در این زمینه تخصص بیشتری دارند بنابراین توصیه می شود حتما در این زمینه با مشاوران حرفه ای در این مجموعه در تماس باشید تا خرید با کیفیت داشته باشید.

بهترین مرکز فروش ماکارونی های طرح دار در ایران

دلیل افزایش صادرات ماکارونی در ایران

دلیل افزایش صادرات ماکارونی در ایران اولین کارخانه تولید ماکارونی فرمی در سال 1356 در ایران شروع به کار کرد. کارخانجاتی که در ایران مشغول به فعالیت می باشند با مواد درجه یک و با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته اقدام به تولید این محصول در مدل ها و شکل های مختلف می کنند و علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی مقدار زیادی از این محصول را به خارج از کشور هم صادر می کنند. مواد اولیه مورد استفاده در تولید ماکارونی های طرح دار با ماکارونی های رشته یکسان بوده و بنابراین خواص تغذیه ای آن ها نیز مشابه می باشد.

با توجه به اینکه ماکارونی تولید شده در ایران بالاترین کیفیت بین المللی را دارد و با بالاترین کیفیت مواد اولیه و استفاده از آرد سمولینا باعث شده که تقاضای زیادی از کشور های خارجی داشته باشد. هم اکنون ماکارونی ایران به کشورهای اروپایی و همسایه ای همچون آذربایجان، افغانستان، ترکمنستان، عراق و برخی از کشورهای آفریقایی صادر می شود ایران در تولید ماکارونی در رتبه چهارم است و به خاطر ویژگی ماکارونی صادراتی مثل کیفیت خوب ماکارونی و بسته بندی مناسب و به روز بودن تجهیزات و تکنولوژی این محصول را در رتبه اول قرار داده آرد سمولینا استفاده شده در این محصول از گندم درجه یک تولیدشده در ایران است. ایران در لیست رقبای درجه اول تولیدکنندگان بزرگ پاستا در دنیا است.

از آنجایی که کارشناسان با تجربه ی ما با آداب و رسوم کشورهای عربی آشنایی دارند پس مطابق با قوانین آن کشور گام بر می دارند، و دارای کلیه مجوزهای لازم می باشند، بنابراین خود را برای مراحل صادرات کالا به عراق آماده کرده‌اند.

همه نکات درباره خرید ماکارونی با کیفیت

ماکارونی باکیفیت یکی از نیازهای انسان در زندگی امروزه بوده، و از سالم بودن ارزش غذایی خود اهمیت نیز می دهند. با کیفیت بودن ماکارونی به نوع گندم و نشاسته بستگی دارد، همچنان در هنگام پخته شدن از هم جدا نشوند و ترک نخورند، ضخیم نباشد و رنگ آن طلایی باشد و در بسته بندی های بهداشتی قرار بگیرد. طعم و مزه آن بسیار مهم است تا مشتری را به خود جلب بکند، و نشان ایمنی و سلامت را نیز داشته باشد.

ماکارونی ها با داشتن مواد مغذی متنوع جزء غذاهای مفید برای تمام گروه های سنی هستند که خوشبختانه کودکان هم با میل و رغبت فراوان این غذا را نوش جان می کنند و می توان با قرار دادن آن در برنامه غذایی کودکان، آن ها را از خواص گوناگون این ماده غذایی بهره مند کرد. در نمایندگی ماکارونی حلزونی بزرگ می توانید علاوه بر سایر محصولات، این نمونه یعنی ماکارونی حلزونی را در بسته های حجمی متنوع انتخاب و خریداری کنید.

نوع دیگری از ماکارونی، ماکارونی طبیعی است که تهیه شده از مغز گندم دیم و آب و نمک است که بدون هیچگونه مواد افزودنی دیگر پخت آن در سه دقیقه انجام می شود و کیفیتی عالی دارد و دارای بالاترین رضایت مندی مصرف کننده است. ماکارونی برند ژاژومک هم طرفداران زیادی دارد.

نوع دیگری از ماکارونی، ماکارونی قهوه ای است که در واقع نوعی از ماکارونی میباشد که میزان سبوس بیشتری نسبت به دیگر انواع ماکارونی دارد و همین هم باعث شده است که از ارزش غذایی بالایی نسبت به دیگر انواع این محصول برخوردار باشد. از مزایای مصرف این نوع از ماکارونی این است که درصد بالایی از فیبر دارد که این فیبر برای سلامتی دستگاه گوارش و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن انسان تاثیر گذار بوده است چون باعث هضم راحت غذا می گردد.

از دیگر مزایای استفاده از این ماکارونی می توان به پروتئین بالا و همچنین کربوهیدرات خوب آن اشاره داشت که وجود این مواد به اندازه کافی باعث تامین نیاز فرد در این زمینه شده و در سلامتی و با نشاط بودن پوست و همچنین به خاطر دارا بودن مواد معدنی متفاوت از جمله آهن توانسته در جلوگیری از ریزش مو و تقویت ریشه مو تاثیر داشته باشد. این نوع از ماکارونی ویتامین های مختلفی را شامل می‌شود که از جمله ویتامین ها می توان به وجود ویتامین b اشاره داشت که با مصرف این ویتامین نیاز روزانه بدن به این آن تامین می گردد. آمار بالای تولیدات ماکارونی قهوه ای با کیفیت در کشور ما ایران زمینه را برای صادرات این محصول به کشورهای مختلف هم فراهم کرده است، این صادرات در زمینه های متفاوت از جمله بالا بردن آمار تولیدات با کیفیت توسط تولید کنندگان و همچنین به دست آوردن رضایت تولید کنندگان اصلی آن را به دست آوردن سود بیشتر تاثیر گذار بوده است.

کیفیت بالا و قیمت پایین در تمام شرایط باعث جذب مشتری هم از داخل ایران و هم در خارج از کشور شده است و صادرات در جهت احترام به حقوق این مشتریان انجام می پذیرد.

صادرات به کمک شرکت های بازرگانی انجام می شود این شرکت ها انواع محصولاتی را که در داخل ایران و در کارخانجات صاحب برند تولید می شوند را به دیگر کشورها صادر می کنند و برعکس محصولاتی را که در دیگر کشورها تولید می شوند را به داخل ایران وارد می کنند و در کنار محصولات ایرانی با قیمت پایین می فروشند.

برای مطلع شدن از قیمت نهایی محصولات تولیدی و یا وارداتی می توانید به سایت مراجعه کنید ما در سایت چندین شماره قرار داده ایم که شما می توانید با آن شماره تلفن ها تماس بگیریند و از قیمت نهایی محصولات مطلع شوید.

عوامل موثر بر کاهش کیفیت ماکارونی

عوامل موثر بر کاهش کیفیت ماکارونی به دلیل کاهش تولید گندم مارون که مخصوص تولید ماکارونی است، در پی مشکلات آبی و همچنین وجود مشکلاتی در واردات، گندم مورد استفاده بسیاری از تولیدکنندگان، مخصوص نان است که باعث افت کیفیت این کالا شده است. گندمی که در حال حاضر به تولیدکننده ها داده می شود ویژه تولید نان است، به همین دلیل برای تولید ماکارونی کیفیت پایینی دارد. این در حالی است که برای تولید آرد ویژه ماکارونی هر کیلو گندم تنها ۳۰ درصد از آن آرد را تامین می کند. در ایران قبلا گندم دوروم که محصول تولید ماکارونی است در استان های خوزستان و فارس کشت می‌شد که در حالا بخش زیادی از این زمین‌ها به کشت برنج اختصاص پیدا کرده اند، به همین دلیل آرد ویژه ماکارونی باید از طریق واردات تامین شود.

تولید عمده ماکارونی صادراتی در نوع ماکارونی ریز و فرمی و همچنین به شکل رشته ای باعث شده است که توزیع کنندگان آن انواع مختلفی از این محصول را به صورت عمده در نوع بسته بندی شده و فله در اختیار مغازه های کوچک و بزرگ قرار دهند.

عوامل موثر بر قیمت ماکارونی

از آنجایی که اصلی ترین ماده تشکیل دهنده ماکارونی، آرد می باشد لذا افزایش قیمت آرد بر قیمت ماکارونی تاثیر بسزایی دارد و با بالارفتن قیمت آرد به مراتب قیمت ماکارونی نیز بالا می رود. از عوامل موثر بر قیمت ماکارونی عمده می توان بسته بندی های زیبایی را که دارند دانست.

انواع ماکارونی در شکل ها و طرح های مختلفی در بازار می باشد. ماکارونی لوله ای تک ماکارون از معروفترین ماکارانی ها است که محبوبیت بی نظیری دارد محبوبیت آن بر اساس قیمت ماکارونی لوله ای می باشد زیرا که با توجه به شکل بی نظیر خود قیمت منحصر به فردی نیز دارد.

قیمت آرد مصرف خبازی و صنف و صنعت جداگانه است و برای نانوایی‌های آزادپز و دولتی تغییر قیمتی صورت نگرفته است، اما در صنایع به دلیل افزایش قیمت گندم، شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم. دلیل دیگر این گرانی ماکارونی بسته های تشویقی مانند پایین آوردن تعرفه صادرات به تولیدکنندگان می تواند با یک تیر دو نشان بزند نشان اول اینکه میزان تولید، اشتغالزایی، حفظ کردن قیمت را به بار آورد و دوم اینکه ارزآوری را برای کشور به ارمغان آورد و سوم اینکه در زمینه انرژی به تولیدکنندگان داخلی کمک کند تا از این طریق فشار اقتصادی کمتری بر صنعتگران وارد شود.

قیمت روز ماکارونی براساس برند ها و بسته بندی و کیفیت مواد اولیه ی و طعم دهنده ها و مواد افزودنی در آن ها قیمت های متفاوتی دارند. ماکارانی تولید شده در ایران به دلیل گندم درجه یک معروف ایرانی که در مواد اولیه این محصول به کار می رود که همان سمولینا است کیفیت بالایی دارد. و هر چه این گندم با کیفیت تر باشد ارزش غذایی آن بالا تر است ماکارونی بعد از طی فرایند تولید در کارخانه جات و بسته بندی در وزن ها و شکل های مختلف وارد بازار می شود. بعد از عرضه در بازار توسط عمده فروشی ها و خرده فروشی ها به دست مردم می رسد.

قیمت باورنکردنی ماکارونی های طرح دار در بازار

قیمت باورنکردنی ماکارونی های طرح دار در بازار ماکارونی طرح دار صادراتی به صورت بسته بندی شده با اندازه های یکنواخت صادرشده به تمام نقاط ایران با قیمت مناسب عرضه می گردد. قیمت ماکارونی صادراتی به دلیل بهداشتی بودن بسته بندی ارزان تحت نظارت علوم بهداشتی و کارخانجات معتبری قرار گرفته و آماده فروش برای مصرف تمام خانواده های ایرانی قرار گرفته است. انواع ماکارونی رشته ای با کیفیت بالا تولید می شوند و در وزن های متنوع بسته بندی شده و به بازار ارائه می گردند.

ماکارونی های فرمی با توجه به شکل های جذاب و مدل های رنگی که دارند بسیار مورد توجه کودکان بوده و معمولا بچه ها علاقه زیادی به این نوع های ماکارانی های شکلی دارند. در بازار داخلی و حتی صادراتی گاهی مشتریانی که قصد خرید ماکارونی درحجم های بالا را دارند به دنبال خرید ماکارونی فله ای هستند تا از نظر هزینه برای آن ها به صرفه تر باشد. ماکارونی های شکل دار فرمی در بسته بندی های ۲۰ کیلویی و ۲۵ کیلویی قرار گرفته و به مقصد مورد نظر ارسال می شوند.

قیمت ماکارونی فله فرمی و رشته ای کمی با قیمت ماکارونی های بسته بندی متفاوت است که در صورت تمایل می توان برای خرید فله ای اقدام نمود. خریداران عمده ماکارونی فرمی به دنبال خرید انواع ماکارونی ارزان قیمت و با کیفیت مطلوب هستند. خرید ماکارونی فرمی فله می تواند موجب کاهش هزینه های بسته بندی و دستیابی به قیمت مناسب و مقرون به صرفه می شود که در مواردی می توان ماکارونی فرمی را به صورت فله ای خریداری نمود. با توجه به آمار صادراتی ماکارونی از کشور می توان دریافت که اکثر کشورهای همسایه از خریداران اصلی ماکارونی از ایران در بازار جهانی محسوب می شوند.

توزیع ماکارونی های طرح دار به تمام استان ها

در چند سال اخیر در بازار روز، فروش عمده محصولات صورت می‌گیرد. خرید عمده به این دلیل انجام می شود، که قیمت آن نسبت به خرید جزئی مناسب تر است. امروزه عوامل زیادی بر تغییر قیمت اجناس وجود دارد، از جمله وجود واسطه در بازار خرید و فروش، شرکت ما سعی دارد برای جلوگیری از پرداخت هزینه زیاد محصولات را بصورت مستقیم به دست خریداران برسانند. کشور ما یکی از کشورهای برتر تولید کننده ماکارونی در جهان بوده و ماکارونی ایرانی علاوه بر توزیع در شهرهای مختلف به کشورهای دیگر، از جمله روسیه، عراق، افغانستان، ارمنستان، قزاقستان و غیره صادر می شود.

بررسی ارزش غذایی ماکارونی نشان می‌دهد که آنها ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و خاصیت ها و فوایدی برای بدن دارند که خوردن آنها می‌تواند مفید باشد و همچنین جزو یکی از غذاهای معروف و دوست داشتنی در کشورمان ایران محسوب شده و شهرت و معروفیت و کشورهای خارجی هم رسیده و در مدل های مختلف آنها نیز این غذا را طبخ کرده و از خوردن آن لذت خواهند برد زیرا ارزش غذایی آن ثابت شده بوده و دارای غلات بسیار زیادی می باشد.

عرضه بی واسطه ماکارونی های طرح دار در تهران

عرضه بی واسطه ماکارونی های طرح دار در تهران ماکارونی شکل دار را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم می توان از مراکز فروش آن، خریداری کرد. خرید ماکارونی فله ای از شرکت های تولید کننده نیز یکی از راه هاست. به این طریق می توان آن را با قیمت مناسب و به صورت یکجا خریداری نمود، که این کار باعث می شود تخفیفات ویژه ای برای خریدار در نظر گرفته شود. بنابراین خرید فله ای بسیار ارزان قیمت تر برای مشتری است.

برای اطلاع از قیمت خرید عمده ماکارونی، با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. پخش ماکارونی برای عرضه کنندگان آن، به دلیل استقبال بی نظیر مردم از این محصول، با سرعت بالا انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما