پخش مستقیم نودل شیشه ای اعلا در بازار

نودل، نوعی ماده غذایی بسیار خوشمزه و پرطرفدار می باشد که دارای انواع و طعم های گوناگونی است. فروشندگان و توزیع‌ کنندگان معتبر نودل در بازار، بهترین و با کیفیت ترین انواع نودل کیمچی اعلا را به صورت مستقیم به خریداران و مصرف‌ کنندگان، عرضه می‌کنند. فروش مستقیم، سبب می‌ شود که فروشنده و خریدار مستقیماً و بدون هیچ واسطه ای با هم در ارتباط باشند و به همین دلیل، خریدار می تواند، اطلاعات جامع و کاملی را در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارد به دست آورد و در نهایت، خریدی مطمئن را تجربه کند.

پخش مستقیم نودل شیشه ای اعلا در بازار

معرفی انواع نودل موجود در بازار

معرفی انواع نودل موجود در بازار نودل از غذاهای آسان پخت و خوشمزه است که بیشترین مصرف آن مربوط به شرق آسیا می باشد. نودل لیوانی در طعم و مزه های مختلف در بازار خرید و فروش این محصول، موجود می باشد و هر کس بنا به سلیقه و میل خود می‌تواند نودل مورد نیازخود را انتخاب و استفاده کند‌. برای آشنایی بیشتر شما با این غذای خوشمزه، قصد داریم که به معرفی چند نمونه از انواع نودل طعم دار موجود در بازار بپردازیم.

  • نودل باطعم گوشت: یکی از بهترین و خوشمزه ترین انواع نودل، نودل با طعم گوشت می باشد. خرید و استفاده این طعم نودل به کسانی که عاشق طعم و مزه گوشت هستند و تمایل دارند که در بیشتر وعده‌ های غذایی خود از گوشت استفاده کنند، بسیار پیشنهاد می شود.
  • نودل با طعم مرغ: نودل مرغ از لذیذ ترین و پر طرفدار ترین انواع نودل می باشد. معمولاً بد خوراک ترین بچه ها نیز عاشق این مزه نودل هستند. نودل مرغ، نسبت به دیگر انواع مزه های نودل از فروش بیشتری برخوردار است‌
  • نودل قارچ و پنیر: یکی دیگر از طعم های خوشمزه نودل، نودل قارچ و پنیر می باشد در تهیه این نودل از تکه های قارچ خشک شده و همچنین عصاره پنیر استفاده شده است.
  • نودل سبزیجات: از دیگر انواع نودل، می توان به نودل سبزیجات اشاره کرد. در تهیه این نودل از سبزیجات خشک شده و عصاره برخی از سبزیجات، مانند هویج، استفاده شده است. خرید و استفاده از این نودل به افرادی که گیاه خوار هستند و یا این که به طعم و مزه مواد پروتئینی مانند گوشت و مرغ، علاقه ندارند، توصیه می شود.
  • نودل ساده: از دیگر انواع نودل، نودل ساده می باشد. در تهیه نودل ساده از هیچ گونه عصاره و یا ادویه خاصی استفاده نشده است و به همین دلیل افرادی که ساده پسند هستند، می توانند از این نوع نودل، استفاده کنند. ‌

عوامل موثر بر قیمت نودل

عوامل موثر بر قیمت نودل

بیشتر بخوانید: ماکارونی رشته ای ضخیم

نودل، محصولی است که در قیمت های مختلفی به خریداران، عرضه می شود. اما آیا می دانید علت این همه اختلاف قیمت چیست و چه عواملی بر قیمت انواع نودل موثر است؟ در این قسمت از مقاله، قصد داریم که به بررسی عوامل موثر بر قیمت نودل، بپردازیم پس تا پایان این متن، همراه ما باشید.

  • خرید مستقیم یا از واسطه ها: یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر قیمت انواع نودل، خرید آن به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی و یا از واسطه ها می باشد. باید گفت که خرید از تولید کننده اصلی، هزینه کمتری برای خریدار در پی دارد و در حدود ۲۰ درصد در هزینه نهایی، صرفه‌ جویی می‌ شود.
  • خرید به صورت عمده یا تکی: از دیگر عوامل موثر بر قیمت نودل، می توان به خرید عمده و یا خرید تکی اشاره کرد. اصولاً خرید محصول به صورت عمده، دارای هزینه کمتری می باشد و در نتیجه محصول از قیمت کمتری برخوردار است.
  • خرید به صورت فله ای و یا بسته بندی: خرید نودل فله ای و یا بسته بندی شده از دیگر عوامل مهم موثر بر قیمت و ارزش نودل می باشد. معمولاً نوع بسته بندی شده نودل، نسبت به نوع فله ای آن از قیمت بیشتری برخور دار است.
  • وارداتی و یا تولید داخل بودن: وارداتی و یا تولید داخل بودن نودل نیز در قیمت آن بسیار تاثیر گذار می باشد. با توجه به افزایش نرخ ارز که در سال‌ های اخیر با آن مواجه بوده ایم، انواع نودل های وارداتی نسبت به نوع داخلی آن از قیمت بیشتری برخوردار هستند ‌

با چگونگی فرایند صادرات نودل آشنا شوید

با چگونگی فرایند صادرات نودل آشنا شوید

بیشتر بخوانید: نودل تند کره ای 

تولید کنندگان ایرانی از بهترین تولید کنندگان در زمینه تولید انواع نودل می باشند چرا که آن ها بهترین و با کیفیت انواع نودل را با استفاده از بهترین متریال و تجهیزات روز دنیا، تولید و آن را با قیمت بسیار مناسب به خریداران داخلی و خارجی عرضه می کنند‌. یکی از کشور هایی که بیشترین صادرات نودل به آن جا انجام می شود، عراق است. اما آیا با مراحل صادرات کالا به عراق آشنایی دارید. در این قسمت از مقاله، می خواهیم که شما را با چگونگی فرایند صادرات نودل از ایران به عراق، آشنا کنیم.

اولین مرحله برای شروع صادرات نودل به عراق یافتن شرکت وارد کننده مناسب می باشد و بعد از آن صادر کننده باید با شرکت وارد کننده، قرارداد هایی را منعقد کند. در این حین نیز لازم است که کارهای گمرکی مورد نیاز در کشور انجام شود و مجوز های لازم از گمرک، دریافت شود. سپس لازم است که صادر‌ کننده، یک شرکت حمل و نقل بین المللی، که مناسب صادرات نودل است را انتخاب و سپس محصول خود را توسط آن شرکت به صورت کامل بیمه کند. بعد از انجام این مراحل،می توان محصول را با خیال راحت، صادر کند.

صادرات نودل شیشه ای به کشورهای همسایه

صادرات نودل شیشه ای به کشورهای همسایه انواع نودل شیشه ای که در کشور ما تولید می‌ شود از مرغوبیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی برخور دار هستند. این عوامل، یعنی: قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا، سبب شده است که خریداران خارجی در کشورهای همسایه، تمایل بسیار زیادی به خرید و واردات این محصول از ایران داشته باشند. همین امر سبب شده است که نودل شیشه ای به یک محصول صادراتی ارز آور و سودده در کشور، تبدیل شود و تولید کنندگان ایرانی، صادرات گسترده این محصول را به کشورهای همسایه خارجی، آغاز کنند.

برای خرید انواع نودل شیشه ای صادراتی مانند: نودل چینی تند، نودل ساده، نودل گوشت، نودل سبزیجات و دیگر انواع نودل، می توانید به صورت حضوری به مراکز خرید و فروش این محصول در سراسر کشور مراجعه و نودل مورد نیاز خود را از نزدیک مشاهده و کیفیت آن را از زوایای مختلف بررسی نمایید و پس از آن از اطمینان از کیفیت محصول، آن را خریداری کنید‌. همچنین می توانید به صورت آنلاین به سایت های معتبر فروش نودل، مراجعه کرده و نودل مورد نظر خود را از میان انبوه محصولات موجود در سایت، انتخاب کرده و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما