فروش عمده ماکارونی به تمام نقاط کشور

فروش ماکارونی عمده به تمام نقاط کشور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط مرجع معتبر پخش و فروش اقلام خوراکی انجام می‌شود و فروشندگانی که قصد خرید کلی این محصول را دارند می توانند انواع مختلف ماکارونی را به قیمت عمده و استثنایی خریداری کرده و در تمام نقاط کشور به فروش برسانند.

فروش عمده ماکارونی به تمام نقاط کشور

آشنایی با مشخصه های ظاهری ماکارونی با کیفیت

آشنایی با مشخصه های ظاهری ماکارونی با کیفیت ماکارونی یک ماده غذایی ساده و بسیار ارزشمند است که از دانه های گندم تهیه می شود. این محصول در سبد غذایی خانوار جایگاه ویژه‌ای دارد و تقریبا همه اعضای خانواده به خصوص کودکان علاقه زیادی به خوردن ماکارونی دارند. از همین رو انتخاب یک ماکارونی مرغوب و باکیفیت اهمیت زیادی دارد و برای اینکار باید با مشخصه‌های ظاهری ماکارونی باکیفیت آشنایی داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. ماکارونی ها انواع مختلفی دارند از جمله اسپاگتی رشته ای نازک و ضخیم که در ضخامت های مختلف تولید می‌شوند و همین طور انواع پاستای فرمی با شکل ها و طعم های متفاوت که در فروشگاه ها به وفور موجودند. ظاهر شفاف و یکدست و همچنین شکسته و خرد نبودن رشته ها درون پاکت یکی از مشخصه های ظاهری ماکارونی رشته ای باکیفیت است. داشتن بسته بندی زیبا و مقاوم نیز بسیار حائز اهمیت است. چون در جلب نظر مشتری تاثیر بسزایی دارد. اگر بسته بندی محصول استحکام لازم را نداشته باشد ممکن است در اثر جابجایی و ضربه خوردن پاره شده و محتویات آن به بیرون ریخته شود. به همین جهت داشتن بهترین بسته بندی یکی از ملاک های مهم کیفیت محصول محسوب می‌شود. یک ماکارونی باکیفیت بعد از پخت بافت نرم و لطیفی دارد و به هیچ وجه سفت و شکننده نیست. همچنین عطر و طعم بسیار مطبوع و دلپذیری نیز به همراه دارد. با انتخاب این محصول از برندهای معتبر می توانید عطر و طعم واقعی یک ماکارونی مرغوب و باکیفیت را تجربه کنید.

آشنایی با مشکلات صادرات ماکارونی در ایران

ماکارونی از جمله مواد غذایی تهیه شده از غلات می باشد که با داشتن فیبر بالا و عمدتا کربوهیدرات جزو مواد غذایی سالم و انرژی زاست که برای همه گروه‌های سنی مناسب است. این ماده غذایی در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و به دو صورت پاستا و ماکارونی در اندازه‌ها، طرح ها و شکل های مختلف تولید می‌شود که هر نوع آن دارای ویژگی های خاص و البته طرفداران مخصوص به خود را دارد. در ایران نیز این محصول به شکل های مختلف و طعم های متفاوت از سوی چندین شرکت تولیدکننده معتبر به بازار عرضه می شود که به دلیل کیفیت بالای این محصولات، شرکت های تولید کننده و صادر کننده بخشی از محصولات خود را جهت صادرات به بازارهای خارجی ارائه می‌کنند.

فرایند صادرات این ماده غذایی در چند سال اخیر با توجه به مشکلات موجود در تولید و فرآوری گندم در سطح کشور و پایین بودن کیفیت آرد اختصاص یافته برای تولید ماکارونی و در پی آن افت کیفی ماکارونی و عرضه محصولات متفرقه بی کیفیت با قیمت پایین توسط برخی افراد سودجو، اعتبار کیفیت ماکارونی ایرانی کاهش یافته و برخی از بازارهای هدف صادراتی را از دست داده است. یکی دیگر از مشکلات صادرات ماکارونی وجود تحریم ها علیه ایران است که امکان مبادلات ارزی با بسیاری از کشورها فراهم نیست و همین امر باعث کم شدن مقاصد صادراتی ایران شده است. کشورهایی مثل آفریقای جنوبی که در گذشته از مشتریان ماکارونی باکیفیت ایرانی بودند، در این چند سال اخیر از فهرست مشتریان ایران خارج شده‌اند.

راهنمای خرید انواع ماکارونی درجه یک

راهنمای خرید انواع ماکارونی درجه یک با توجه به اینکه ماکارونی از جمله غذاهای سالم، خوشمزه و پرطرفدار است و سر سفره تقریباً همه خانواده ها جا دارد، امروز می‌خواهیم در مورد راهنمای خرید انواع ماکارونی درجه یک با شما صحبت کنیم و به معرفی ویژگی‌های برخی برندهای وطنی پیشگام در حوزه تولید این محصول بپردازیم. در حال حاضر تولید ماکارونی در کشور به صورت گسترده و با طیف وسیعی از شکل ها و فرم های گوناگون در کارخانجات مختلف تولید می‌شود. یکی از باسابقه ترین و خوشنام ترین برندها در تولید ماکارونی، برند نام آشنای مانا می باشد که از سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را در زمینه تولید این محصول آغاز کرده و در چند سال اخیر با راه‌اندازی چندین خطوط تولید جدید، تنوع محصولات خود را در زمینه تولید انواع ماکارونی و پاستای آماده و نیمه آماده افزایش داده است. همه محصولات این شرکت از درجه کیفی بالایی برخوردارند و همین امر باعث شده این شرکت بتواند چندین دهه در این زمینه فعالیت داشته باشد. ماکارونی های پیچی این برند بسیار خوش پخت هستند و می توانید با آن انواع خوراک ماکارونی با گوشت یا سویا درست کنید و یا به صورت ماکارونی قالبی و سالاد ماکارونی در کنار دیگر مواد تهیه کنید.

انواع ماکارونی سبوس دار با برند عارف که چند سالی است وارد بازار شده به روش سنتی و ارگانیک تولید می شود و فاقد گلوتن و مواد افزودنی صنعتی است. نبود گلوتن در ترکیبات این محصول باعث می‌شود غذای آماده شده سبک و زود هضم بوده و بعد از مصرف نفخ به همراه نداشته باشد که این یکی امتیازات ماکارونی به شمار می رود. چون خیلی از افراد به خصوص سالمندان بعد از خوردن این غذا دچار نفخ و معده درد می‌شوند که با این نوآوری انجام شده در تهیه و تولید این ماده غذایی، با خرید و طبخ ماکارونی سبوس دار و بدون گلوتن عارف می توانند این محصول را با خیال راحت مصرف کنند.

علل تاثیر گذار بر قیمت ماکارونی

ماکارونی از اقلام خوراکی پر طرفدار و تقریبا ارزان قیمت محسوب می شود که سهم زیادی در سفره غذایی مردم دارد.این روزها بحث گران شدن قیمت ماکارونی در بازار بسیار پرسرو صدا شده چون با توجه به قیمت بالای گوشت و برنج، ماکارونی یکی از غذاهای پرمصرف در بین اقشار مختلف جامعه محسوب می شود و مصرف آن بخش اعظمی از کالری مورد نیاز روزانه افراد را تأمین می‌کند. حال با افزایش چند برابری قیمت ماکارونی در بازار به نظر می‌رسد قدرت خرید مردم برای این محصول نیز کاهش می یابد. مهمترین عاملی که این روزها برای گرانی ماکارونی مطرح می‌شود افزایش چند برابری قیمت آرد عنوان شده و طبق اذعان کارخانجات تولید و بسته بندی ماکارونی همین امر منجر به گران شدن قیمت این محصول شده است. از سویی دیگر با توجه به افزایش نرخ تورم و افزایش هزینه‌های تولید از جمله حمل و نقل و دستمزد کارگران و … همه و همه در قیمت تمام شده محصول تاثیر گذارند. صنایع غذایی زیادی هستند که علاوه بر ماکارونی وابسته به آرد هستند و با توجه به افزایش بی سابقه قیمت آرد باید شاهد افزایش قیمت در خیلی از اقلام خوراکی دیگر باشیم. مسئولین سیاست گذاری قیمت کالاهای اساسی باید راهی برای خروج از این وضعیت گرانی پیدا کرده و با تثبیت قیمت آرد و در اختیار قراردادن آن به صنایع تبدیلی کمک کنند تولیدکنندگان بتوانند این محصولات را با قیمت پایین تر تولید و روانه بازار مصرف نمایند.

از دیگر علل تأثیرگذار بر قیمت گذاری ماکارونی، نوع بسته‌بندی و اندازه و وزن محصول و نحوه فروش آن بر حسب میزان عرضه و تقاضای ماکارونی می باشد. فروش فله ای این ماده غذایی نیز با توجه به نداشتن هزینه های مربوط به سورتینگ و بسته بندی ارزان تر است و برای کسانی که قیمت برایشان در درجه اول اهمیت قرار دارد، خرید ماکارونی به صورت فله برایشان مقرون به صرفه تر خواهد بود.

صادرات کلی ماکارونی به کشورهای همسایه

صادرات کلی ماکارونی به کشورهای همسایه ماکارونی به دلیل دارا بودن برخی ویژگی های خاص از جمله ارزش تغذیه‌ای بالا، ارزان بودن، پخت و آماده سازی سریع و آسان که امکان تهیه آن با انواع سس ها، مزه‌ها و طعم های مختلف وجود دارد به طوری که با فرهنگ غذایی بیشتر کشورها سازگاری دارد و هر کس می‌تواند آن را طبق ذائقه و سلیقه غذایی مرسوم همان منطقه طبخ نماید، از فاکتورهای اصلی خرید و تقاضای زیاد این محصول است. صادرات ماکارونی در چند سال اخیر در جهان رشد چشمگیری داشته و ایران نیز توانسته با عرضه محصولاتی باکیفیت سهمی در این بازار داشته باشد. در حال حاضر صادرات کلی ماکارونی به برخی کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان، پاکستان، امارات و… انجام می‌شود که عراق و افغانستان بیشترین سهم را در این بین دارند و حدود ۷۰ درصد صادرات فقط به این دو کشور انجام می‌شود. این درحالی است که شرایط صادرات به کشورهای آسیای دور و آفریقایی به دلیل تحریم ها دشوار شده و بارگیری و ارسال محموله از کشور واسطه به کشور مقصد باعث بالارفتن هزینه های صادراتی می شود در حالی که رقبای خارجی محصول را ارزانتر عرضه می‌کنند و همین امر باعث شده برخی از کشورهای های هدف دیگر از ایران خرید نکنند. با وجود اینکه ماکارونی ایران بالاترین استاندارد کیفیت را دارد و بهترین مواد اولیه مرغوب یعنی آرد سمولینا در تولید آن به کار برده می‌شود.‌ تجار و کارخانجات تولید و بسته‌بندی ماکارونی امیدوارند با کمک دولت و رفع موانع و اصلاح تعرفه های صادراتی و دیگر اقدامات لازم و موثر باز بتوانند بیشتر و پرقدرت تر از قبل در سطح اول بازارهای جهانی حضور داشته باشند.

خرید ماکارونی درجه یک با قیمت عمده

ماکارونی درجه یک و باکیفیت از مواد اولیه مرغوب و آرد سمولینا تهیه می شود و حاوی فیبر بالا می شد که مصرف آن برای دستگاه گوارش بسیار مفید است. مصرف ماکارونی غنی شده می تواند حدود سی درصد از انواع ریز مغذی های مورد نیاز بدن را به صورت روزانه تامین کند. و نسبت به نوع معمولی آن از ارزش غذایی بسیار بالاتری برخوردار است. با توجه به اینکه انواع پاستا به دلیل تنوع زیاد در شکل و فرم نسبت به ماکارونی رشته ای پرطرفدارتر است، شرکت های تولیدی، تنوع تولید انواع پاستا آماده و نیمه آماده را گسترش داده اند و با بسته بندی به شکل های مختلف توسط دستگاه های مجهز خشک کن حرارتی، رطوبت پاستا را قبل از پلمپ بسته می گیرند و به نوعی عایق بندی می‌کنند تا در طی دوره انقضاء محصول، مشکلی از بابت کیفیت پیش نیاید و فساد غذایی صورت نگیرد. کارخانجات تولیدی و شرکت های معتبر عرضه ماکارونی و پاستا محصولات را با بالاترین سطح کیفی تولید می کنند و هم تراز با کیفیت بسیاری از برندهای مطرح دنیا هستند.

انواع و اقسام مختلف ماکارونی اسپاگتی، فرمی، سبزیجات، پنیری، لازانیا، پاستا و غیره به صورت فله و بسته بندی در وزن های مختلف در بازار عمده فروشی برای خریداران این محصول با قیمت عمده عرضه می‌شود و فروشندگان و مراکز فروش و پخش اقلام خوراکی می توانند انواع ماکارونی درجه یک را به صورت عمده تهیه و با چیدن در قفسه فروشگاه ها به دست مصرف کنندگان برسانند. خرید ماکارونی از طریق مراکز معتبر آن هم با قیمت عمده باعث می شود مردم بتوانند این محصول را با قیمت مناسب تر تهیه و به سبد غذایی خود اضافه کنند.

توزیع بی واسطه ماکارونی به اقصی نقاط کشور

توزیع بی واسطه ماکارونی به اقصی نقاط کشور ماکارونی از دسته مواد غذایی خشک است که به شکل مختلف ساده، رنگی، شکلی، فرمی، رشته ای و پاستا توسط کارخانجات تولیدی در بسته‌بندی های متفاوت ۳۰۰, ۵۰۰, ۷۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی تولید و عرضه می شود. ماکارونی های شکلی و رنگی به دلیل رنگارنگ بودن در بین کودکان و نوجوانان بسیار پرطرفدار هستند و انواع پاستای آماده و نیمه آماده نیز برای کسانی که فرصت کمی برای طبخ غذا دارند و به دنبال غذایی هستند که به سرعت آماده شود، گزینه های بسیار خوبی به حساب می‌آیند. برعکس بسیاری از مواد خوراکی که زود خراب می شوند و برای نگهداری به شرایط خاصی احتیاج دارند، ماکارونی یک ماده غذایی خشک است که در هر محیطی قابل نگهداری است بدون آنکه ارزش غذایی آن دستخوش تغییر شود. همچنین حمل و جابجایی آن به راحتی صورت می گیرد و توزیع کنندگان مشکلی از بابت توزیع آن در نقاط مختلف کشور با شرایط آب و هوایی متفاوت ندارند.

توزیع بی واسطه ماکارونی به اقصی نقاط کشور، از طریق مراکز پخش مستقیم این محصول انجام می شود و این فرصت در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا بتوانند انواع ماکارونی اسپاگتی و پاستا را با قیمت رقابتی و اقتصادی در سراسر کشور به راحتی تهیه نمایند. یکی از بهترین و آسان ترین روش خرید انواع ماکارونی از برندهای معتبر که دارای محصولات بسیار باکیفیت و استاندارد هستند، خرید به صورت آنلاین و مستقیم از تولید کننده است. شما در این روش می توانید به راحتی و با مراجعه به سایت عرضه کننده انواع ماکارونی، به مقدار دلخواه از هر نوع و شکل این محصول در وزن های مختلف سفارش دهید.در طرح توزیع مستقیم و بی واسطه، شما این محصول را می توانید با قیمتی پایین تر از قیمت عرضه شده در فروشگاه ها خریداری کرده و خریدی هوشمندانه و اقتصادی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما