عمده فروشی ماکارونی گوش ماهی ریز

ماکارونی دارای انواع مختلفی میباشد، که یکی از انواع آن ماکارونی گوش ماهی است. کارخانجات و مراکز تولیدی ما انواع ماکارونی گوش ماهی ریز را با بهترین کیفیت تولید، و به صورت عمده به فروش می رسانند. خرید به صورت عمده باعث می شود که محصول، تازه تر و با تاریخ انقضای بیشتری به دست خریدار برسد و همچنین خریدار هزینه کمتری را برای خرید محصول پرداخت می کند و در نتیجه سود بیشتری از خرید نصیب خریدار میشود.عمده فروشی ماکارونی گوش ماهی ریز

آشنایی با نحوه تولید ماکارونی

آشنایی با نحوه تولید ماکارونی 1. مخلوط کردن و ورز دادن: آرد سمولینا در سیلوهای غول پیکری ذخیره می شود که می تواند تا 68100 کیلوگرم را در خود جای دهد. لوله ها آرد را به یک دستگاه مخلوط کن مجهز به تیغه های دوار منتقل می کنند. آب گرم نیز به داخل دستگاه همزن وارد می شود. مخلوط به غلظت گلوله ای ورز داده می شود. 2. افزودن طعم دهنده و رنگ دهنده: مخلوط گوجه فرنگی یا چغندر برای پاستا قرمز، اسفناج برای پاستا سبز، هویج برای پاستا نارنجی اضافه می شود. گیاهان و ادویه ها را نیز می توان برای طعم دادن بیشتر داخل آن اضافه کرد.

3. مخلوط به یک لمینیتور منتقل می شود و در آنجا توسط استوانه های بزرگ به صفحات فشرده می شود. یک دستگاه مخلوط کن خلاء خمیر را صاف می کند و حباب های هوا و آب اضافی خمیر را فشار می دهد تا به محتوای آب بهینه 12 درصد برسد. 4. پاستوریزاسیون: رول خمیر از طریق یک بخارپز حرکت می کند، که خمیر را تا دمای 220 درجه فارنهایت (104 درجه سانتیگراد) گرم می کند تا باکتری های موجود را از بین ببرد. 5. برش دادن: بسته به نوع رشته ای که قرار است تولید شود، خمیر یا برش داده می شود یا از قالب ها عبور می کند.

6. خشک کردن: 6ماکارونی را در یک مخزن خشک کردن قرار می دهند؛ که در آن گرما، رطوبت و زمان خشک شدن کاملاً تنظیم شده است. دوره خشک شدن برای انواع مختلف ماکارونی متفاوت است.. زمان خشک شدن بسیار مهم است زیرا اگر پاستا خیلی سریع خشک شود می شکند و اگر خیلی آهسته خشک شود احتمال فساد آن افزایش می یابد. مراقبت دقیق از پاستا در طول دوره خشک شدن نیز بسیار مهم است اسپاگتی شکننده ترین رشته در بین رشته ها است و به همین دلیل در بالای زمین آویزان می شود.7. بسته بندی: ماکارونی تازه ،در ظروف پلاستیکی شفاف قرار داده می شود. همانطور که ظروف در امتداد یک تسمه نقاله حرکت می کنند، یک ورق پلاستیکی هر ظرف را می پوشاند و با یک پرس داغ مهر و موم می شود.

صادرات انواع ماکارونی گوش ماهی باکیفیت

صادرات انواع ماکارونی گوش ماهی باکیفیت همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم و کارخانجات و مراکز تولیدی ما، انواع ماکارونی گوش ماهی را با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید می کنند و با قیمت مناسب به فروش می رسانند. و به خاطر کیفیت و قیمت مناسب، مورد توجه مصرف کنندگان خارجی نیز قرار گرفته است. و به همین دلیل و ما شروع به صادرات انواع ماکارونی گوش ماهی با کیفیت به خارج از کشور نیز کرده ایم. برای خرید ماکارونی اعلا می‌توانید، به صورت حضوری به مراکز فروش ما، مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و یا می توانید به صورت اینترنتی، یعنی از طریق تلفن و یا سایت با کارشناسان ما در تماس باشید تا آنها شما را در زمینه خرید این محصول راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما